Jump to content
PyroForum.nl

Warn voor het leven?


PyroPowerZ

Recommended Posts

Ik vroeg me dus af, of een warn ooit weg gaat?
Zoals je ziet, heb ik een mooie 50% warn aan me broek hangen.
Dat kwam door het openen van een kwel topic (ik had net kno3, en was verbaast over de paarse kleur van kno3/suiker...).
Dus blijf ik deze warn altijd mee dragen? Gaat hij vanzelf weg? Of moet ik er iets speciaal voor doen?
Want dadelijk komt er iemand van: Jou neem ik niet serieus, want jij hebt 50% warn, en dat wil ik graag voorkomen.

Verder staat hier nog niks over.
Hoop ik.
Want dadelijk krijg ik nog een warn...

Link to comment

Je warning niveau is enkel zichtbaar voor jezelf en voor de moderators en heeft dus geen enkel verband met je geloofwaardigheid. Die geloofwaardigheid en de algemene indruk die leden van jouw hebben zal veel meer afhangen van de posts die je maakt.
Warnings worden zelden verwijderd. Als een member een enorme progressie heeft gemaakt (zowel in niveau van pyrotechniek als in niveau van posten :) ) en dit is zichtbaar kan het zijn dat we een warning verwijderen indien het duidelijk is dat deze warning(s) verkregen zijn tijdens je 'k3wlperiode'. Er is echter geen garantie dat dit gebeurt daar een dergelijk beleid niet is afgesproken.

Voor de rest moet je je ook geen zorgen maken over je warnings, zo lang je niet op 100% zit kan je nog vrij op dit forum ronddwalen. De meesten hebben na 1, soms 2 en heel soms 3 warnings wel door wat ze wel en niet kunnen doen. Als je die 4de warning dan toch nog scoort, heb je dit volledig aan jezelf te danken. :huh:

Link to comment

Neen, in principe niet. Zoals in de regels staat te lezen is er per natuurlijk persoon slechts 1 account toegestaan. Als je met die account zoveel warnings hebt ontvangen dat je een permanente ban krijgt, dan ben je in principe onherroepelijk verbannen van dit forum en zullen alle nieuwe accounts van je ook meteen een ban krijgen. Natuurlijk merken wij niet alles op en zullen er ongetwijfeld al personen door de mazen van het net zijn geglipt. Maar als we het opmerken, krijgt je nieuwe account ook meteen een ban zonder voorafgaande waarschuwing of uitleg. Dit kan een dag na je nieuwe registratie zijn, of een week, een maand of misschien zelfs een jaar. Dit lijkt misschien hard maar als je je hier registreert krijg je 4 kansen om het goed te doen, indien je na die 4 kansen nog altijd niet weet hoe het moet ga je er geen 4 nieuwe krijgen. :)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...