Jump to content
PyroForum.nl

Meeting


OXYGEN

Recommended Posts

Hallo forumleden, ik wil een meeting organiseren.
Ik heb ruimte voor meer dan 50 man als het moet.

Het is waarschijnlijk rond de 25ste van deze maand (ligt aan het weer) en mensen die zeker komen mogen mij een PM sturen nadat we de precieze datum vastgesteld hebben.

Ik regel stoelen, tafels en een barbeque met een klein beetje vlees maar de rest (vlees, eten, drinken, en andere dingen :)) moeten jullie zelf meenemen.

EDIT: iedereen die uberhaupt geinteresseerd is in een meeting stuur maar een PM. Dan heb ik een idee van de belangstelling.

Ik maak hier even een nieuw topic voor want ik heb het gevoel dat mensen er overheen kijken, of de belangstelling is wel erg laag we zullen zien...

Edited by OXYGEN
Link to comment

Ik heb zeker wel belangstelling. Eindelijk een meeting die niet al te ver van mijn huis plaastvind. :)
Maar of ik kan komen of niet hangt af van de datum, dus ik wacht even tot de exacte datum gekend is.

Btw, er is in jou buurt wel een supermarkt of iets dergelijks zeker? Is het dan niet het gemakkelijkst dat iedereen zijn eigen vlees meebrengt en dat er dan in groep langs de winkel wordt gegaan voor al de rest (versnapperingen, drank etc.). Want alles wat ik meeneem zal al wel lauw zijn als ik aankom. :)

Link to comment

Stuk of 3 waarschijnlijk (2 al eerder mee een meeting gedaan).

Ja daar heb je een punt inderdaad, heb eigenlijk nog nooit gehoord dat via het forum iemand is opgepakt. Enkel via naai actie's van buren of tijdens het kopen van verkeerde spullen bij de plaatselijke boerenbond oid. Maar goed, ik had eigenlijk wel verwacht dat er wat meer animo zou zijn op zo'n algemene oproep. Mij lijkt het best leuk om gewoon eens met een hele club samen te zijn. Kijk maar naar de guilds die je in Amerika allemaal wel niet hebt en hoe vet de PGI is.

Link to comment

Als die twee meetings nou samen zouden vallen zou er al meer animo zijn. :)
Ik denk dat de politie dit forum wel degelijk in het oog houdt. Maar je moet niet bang zijn dat je een arrestatieteam over de vloer krijgt tijdens de bbq.
Wat bedoel je trouwens met 'een verkeerd iemand'? Als Oxygen nu alleen mensen uitnodigt die hier al een hele tijd zitten en ook al een hele hoop posts hebben (m.a.w. de kans is klein dat het een verkeerd iemand is) heb je toch niet zo'n groot probleem?

Link to comment

Ja dat klopt, maar bij ons wordt er meer gedaan met houtskool dan bbqen haha.. Weet niet of dat bij Oxygen ook de bedoeling was?
Verder niet lullig bedoeld maar Oxygen ken ik eigenlijk ook niet echt/nog niet echt beeldmateriaal van gezien.

Btw, prophet als je echt zo dicht bij danny_db woont kun je mss wel mee ;p.

Link to comment
En wat zijn veel posts?
Heb er eigelijk ook best zin in :) .
Als ik vervoer heb uiteraard.

Het enige voor mij zou inderdaad ook het vervoer zijn. Aangezien het met de fiets niet te doen is van waar ik woon heb ik een wagen nodig oftewel dat iemand uit West-vlaanderen gaat dan kunnen we eventueel car poolen ofzo :)
Link to comment

Sorry Oxygen dat ik niet meer gereageerd heb, ik had even geen tijd.

Ik stel voor dat de verdere organisatie verloopt via PM of nog beter via mail. Dan moet je je inschrijven, word je ff gechecked en dan pas krijg je de data. Als je dat te veel werk lijkt help ik wel mee :). Verwijder je ook ff de naam van het idyllische plaatsje waar je woont.

PS: Prophet laten we s' werelds eerste pyro-carpool waar maken!

PS2:Coeck is dat inorde dat we samen smelten met de rest?

Link to comment

Ik heb ook wel zin in een meeting.
(enkel vervoer zou een probleem kunnen worden...)

Is het enkel BBQ'en of .....
Enkelen onder ons delen al verschillende jaren kennis & ervaringen. Het zou leuk zijn voor eens te zien wie wie is . . .

greets,

Edited by SPIDER
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...