Jump to content
PyroForum.nl

mag ik me even voorstellen?


KAS freak

Recommended Posts

Hallo ik wil me graag even voorstellen.

Ik ben sinds een paar dagen lid van dit forum. Ik hoop veel te leren van jullie.
Ik woon ergens in Gelderland, en zit op een school.
Ik woon op het platteland dus heb de ruimte voor allerlei dingen. :)
Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met pyrotechniek,
heb alleen nog maar wat gedaan met sterretjes en dat soort dingen.

Maar nu wil ik het graag wat serieuzer aan gaan pakken,
en daar voor hoop ik bij jullie terecht te kunnen.

groeten, Bart

Edited by KAS freak
Link to comment
maar met oud en nieuw kun je makkelijker dingen kopen.

You might wanna rephrase that. If that sentence is supposed to indicate that your idea of pyrotechnics includes or is limited to trashing existing pieces of firework together, then these aren't the kind of forums you're looking for.

Also; Welkom ofzo.
Link to comment

Ik vind je inleidende beschrijving wel iets aan de onvolledige kant, zou je iets meer kunnen uitleggen wat je nou allemaal gemaakt/gedaan hebt? Verder als ik je eerste post zo lees doet het mij helaas wel enigszins denken aan de gemiddelde decembern00b misschien kun je jezelf bewijzen....

Ik dacht aan welkom of zoiets....

Edited by pyrobass
Link to comment
Bedankt,
maar als je met een decembern00b iemand bedoelt die alleen met oud en nieuw dingen maakt,
ben ik dat denk ik niet, ik doe maak het hele jaar wel dingen,
maar met oud en nieuw kun je makkelijker dingen kopen.

welkom!

decembernoobs zijn mensen die topics gaan openen met bijvoorbeeld: hoe maak ik een bom? waar kan ik kno3 kopen enz. enz... (zo ben ik hier dus begonnen, slecht idee! :) )

maar vertel idd eens wat je zowel gemaakt heb.
Link to comment
  • 2 weeks later...

ik heb zoals ik al zij wat dingen met sterretjes gedaan,
maar ook al dingen met KAS (rookpotten) en nog een paar van die dingen
over mijn onvolledige beschrijving: ik heb al wat bovenstaande dingen gemaakt