Jump to content
PyroForum.nl

mag ik me even voorstellen?


KAS freak

Recommended Posts

Hallo ik wil me graag even voorstellen.

Ik ben sinds een paar dagen lid van dit forum. Ik hoop veel te leren van jullie.
Ik woon ergens in Gelderland, en zit op een school.
Ik woon op het platteland dus heb de ruimte voor allerlei dingen. :)
Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met pyrotechniek,
heb alleen nog maar wat gedaan met sterretjes en dat soort dingen.

Maar nu wil ik het graag wat serieuzer aan gaan pakken,
en daar voor hoop ik bij jullie terecht te kunnen.

groeten, Bart

Edited by KAS freak
Link to comment
maar met oud en nieuw kun je makkelijker dingen kopen.

You might wanna rephrase that. If that sentence is supposed to indicate that your idea of pyrotechnics includes or is limited to trashing existing pieces of firework together, then these aren't the kind of forums you're looking for.

Also; Welkom ofzo.
Link to comment

Ik vind je inleidende beschrijving wel iets aan de onvolledige kant, zou je iets meer kunnen uitleggen wat je nou allemaal gemaakt/gedaan hebt? Verder als ik je eerste post zo lees doet het mij helaas wel enigszins denken aan de gemiddelde decembern00b misschien kun je jezelf bewijzen....

Ik dacht aan welkom of zoiets....

Edited by pyrobass
Link to comment
Bedankt,
maar als je met een decembern00b iemand bedoelt die alleen met oud en nieuw dingen maakt,
ben ik dat denk ik niet, ik doe maak het hele jaar wel dingen,
maar met oud en nieuw kun je makkelijker dingen kopen.

welkom!

decembernoobs zijn mensen die topics gaan openen met bijvoorbeeld: hoe maak ik een bom? waar kan ik kno3 kopen enz. enz... (zo ben ik hier dus begonnen, slecht idee! :) )

maar vertel idd eens wat je zowel gemaakt heb.
Link to comment
  • 2 weeks later...

ik heb zoals ik al zij wat dingen met sterretjes gedaan,
maar ook al dingen met KAS (rookpotten) en nog een paar van die dingen
over mijn onvolledige beschrijving: ik heb al wat bovenstaande dingen gemaakt
en ook wel eens armstrongs mix (wat ik NIET weer ga doen)
verder wil ik liever niet teveel over mijn woonplaats gaan vertellen ik weet niet of dat verstandig is :)
maar goed ik hoop nog veel te leren

Link to comment

Welkom! Ik snap alleen niet waarom je bent begonnen met o.a. armstrong, je kan beter een beginnetje maken met GP of iets in die richting!

Ik ga je niet meteen afkraken, maar let aub op je interpunctie! Het is vreselijk irritant om een onverzorgde tekst te lezen...

Link to comment

ahh ik heb ook nog nooit iets gemaakt,en ik voel me ook geen decembern00b, tenslotte ben ik alleen de juiste gereedschap nodig (bloos, geen zin om op te halen bij onze kinderboerderij) en ik kan mijn eerste kogelmolen gaan maken.

Maar afijn, welkom en veel leesplezier, net als mij. Voelt fijn he, om genoeg ruimte om je heen te hebben om vuurwerk af te steken zonder allerlei buren last van je hebben :)

Link to comment

Welkom maar mijn oordeel staat vast.

Wat heb je trouwens met die sterretjes gedaan, zeker in een PVC buis stoppen en wachten tot je een ziekte krijgt die ik liever niet opnoem?

Btw als je nu nog iets wil leren aan pyrotechniek voor oud en nieuw, en dus ook iets wil laten zien met oud en nieuw dan ben je gewoon te laat.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...