Jump to content
PyroForum.nl

Kleine verandering


gamekeeper

Wat vind je van deze verandering?  

26 members have voted

  1. 1.

    • Beter
      17
    • Neutraal
      7
    • Slechter
      0
    • Een ander aantal zou beter zijn...
      2


Recommended Posts

Ik vind het een prima idee gamekeeper.
Inderdaad wat je zegt, het voorkomt het stoffig worden van "oudere" topics.
Tevens is het voor de mensen met een groot beeldscherm die dus op hogere resolutie werken een stuk aangenamer.
Daarbij denk ik dat nederland inmiddels wel bijna volledig op breedband zit dus qua snelheid denk ik dat het niet zo'n punt mag zijn.

Edited by User1
Link to comment

Ik heb nog een klein voorstel als verandering en ik vondt het niet waard om een nieuw topic erover te beginnen...

Is het mogelijk om de "this post has been edited at ..." pas te laten verschijnen na 5 minuutjes of iets langer want ik vindt het niet overzichtelijk dat wanneer je snel een spelfoutje corrigeert dat dat bericht er dan steeds tussenstaat.

En eventueel ook de optie om erbij te zetten dat je snel kan noteren wat je hebt aangepast.

zodat het lijkt op "This post has been edited at ... Reason: spelfoutje"

Edited by Dark_Hero
Link to comment

Naar mijn mening zal dit inderdaad een zeer grote bijdrage leveren aan het forum.

Even serieus, welk nut zie jij hierin?

edit:

Verwoord het dan anders, hij bedoeld dat als je na 5 minuten je tekst edit, er dan pas een berichtje staat de de post is aangepast. Dit lijkt mij ook geen slecht idee.

Edited by cojonesm
Link to comment
Is het mogelijk om de "this post has been edited at ..." pas te laten verschijnen na 5 minuutjes of iets langer want ik vindt het niet overzichtelijk dat wanneer je snel een spelfoutje corrigeert dat dat bericht er dan steeds tussenstaat.


Hier ben ik het wel mee eens, ik stoorde mij er namelijk laatst ook aan. Is niet belangrijk natuurlijk maar zou wel iets fijner zijn.
Link to comment

Zoals het is heeft ook absoluut voordelen.
Het is vaak zat gebeurt dat iemand wat zeg iets doms of beledigend, daar komt dan een reply op
Vervolgens edit persoon 1 zijn post weer, zodat het dan net lijkt alsof hij niets verkeerd gezegd heeft etc, you get the picture.
Zo is het nog enig sinds zichtbaar dat die gene ge-edit heeft
Op die manier zijn er al veel discussies uit de hand gelopen.

Edited by User1
Link to comment

Als je echt een duidelijke grens wil trekken moet je eigenlijk de hele edit-functie eruit wieberen, dan kom je er na een aantal post's vanzelf achter dat je goed moet nadenken voor je op "add reply" drukt.
Zelf merk ik iig dat ik op deze manier nog wel eens wat makkelijk de editfunctie gebruik. :lol:

reason: om te editen :)

Edited by High Density
Link to comment
Zoals het is heeft ook absoluut voordelen.
Het is vaak zat gebeurt dat iemand wat zeg iets doms of beledigend, daar komt dan een reply op
Vervolgens edit persoon 1 zijn post weer, zodat het dan net lijkt alsof hij niets verkeerd gezegd heeft etc, you get the picture.
Zo is het nog enig sinds zichtbaar dat die gene ge-edit heeft
Op die manier zijn er al veel discussies uit de hand gelopen.


Ik ben zelf jaren webmaster en host geweest van een gaming community en ik weet uit ervaring dat zulke dingen meteen worden opgemerkt door de mods en leden en dit is wel een druk forum maar binnen de 5 minuten komt er toch zelden of nooit een reply.

Ik wou gewoon dat de datum en tijd er pas opkomt wanneer je binnen de 5 minuten na je originele post iets aanpast
De functie om er dan ook nog eens bij te kunnen zetten wat je juist aanpast is nog een stuk handiger (en standaard op de meeste forums).
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...