Jump to content
PyroForum.nl

zoeken.


User1

  

26 members have voted

  1. 1. Eens met mijn post?

    • Ja, zoekfunctie werkt beneden maats.
      17
    • Nee, zoekfunctie werkt goed genoeg voor mij.
      9


Recommended Posts

Beste forumleden.

Typisch, we zeggen altijd " EERST ZOEKEN!!!!! "
Daar ben ik het volledig mee eens.

De laatste dagen was ik weer eens opzoek naar wat oudere topics omdat ik wat info nodig had.
Toen viel het mij wederom op hoe bijzonder slecht de zoekfunctie werkt.
Ik vind het fijn dat we de google zoekfunctie er bij hebben maar eerlijk gezegd geeft deze ook niet het gewenste resultaat.
Uiteindelijk heb ik bijna alles handmatig opgezocht door elle lange topics te bladeren en de zoekfunctie van mijn browser heb gebruikt.
Dit is allemaal niet heel erg maar kost heel veel tijd, zeker voor mensen die de topics nog nooit gezien hebben want ik kan het meeste nog wel uit herinnering terug vinden.

Nogmaals niets tegen gamekeeper of iemand anders.
Het is gewoon iets dat mij al vaker is opgevallen.

MVG user1

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik heb een Vbulletin en een phpBB3 forum gehad en ik moet zeggen dat er heel wat goede plugins voor waren.
Met Invision heb ik nog niet gewerkt dus ken ik niet zoveel van dit forum board.
Ook kan je werken met een 'Search Engine Friendly Url' plugin dit bestaat voor vrijwel alle forums.

Het voorziet automatisch alle topics, onderwerpen en posts van tags en ook krijg je dan de keuze om zelf tags toe te voegen.
Op die manier komen automatisch na het zoeken de topics en posts die de tag bevatten als eerste in de rij.
Bij google sitesearch kan je ook mischien opzoeken welke plugins compatible zijn om dit systeem toe te passen.
Ik weet dat er voor Vbulletin en phpBB3 plugins bestaan speciaal voor Google Sitesearch.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...