Jump to content
PyroForum.nl

Kinder Eggs

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo iedereen.

Ik heb een vraag en hierbij dacht ik: Laat ik hem maar direct in de goeie sectie plaatsen :P .

Ik wil dus stars gaan maken wel te verstaan Kinder eggs, alleen ik heb echt overal gezocht maar ik kan echt helemaal negens iets vinden over welke mesh waarde de Al moet zijn.
Kunnen jullie mij dit vertellen?

Groeten Tim

Edited by silence00wn
Posted

Ik heb echt nog nooit van deze compo gehoort.
Dragon eggs zijn beter bekend, maar hier moet je toch wat meer over vertellen. Zoals de hele compo. :P
Gr33tZ

Posted (edited)

Die kerel gebruikt gewoon een kinder-eitje als casting.
De comp die jij hier opnoemt is dus gewoon een comp die in het filmpje silver falls genoemt wordt.
Ik zou niet te fijne alu gebruiken, zou een verspilling zijn?

Ik gebruikte ook altijd kinder-eitjes op mijn pijlen. :P

Edited by danny db
Posted

Ik zou in ieder geval flake aluminium gebruiken, anders krijg je een soort gloeiende bolletjes die dan uit elkaar spatten. Een mesh waarde ergens tussen 150 en 400 zou moeten werken, waarbij de laatste het makkelijkst ontsteekt en de kortste staart heeft.

Een procentje boorzuur in die compositie zou heel erg gewenst zijn overigens.

• 2 weeks later...
Posted

Je bent toch niet dezelfde persoon als van APC hé? klik

't Is een mooie compositie! Ga je de stars voor shells gebruiken dan? Persoonlijk zou ik dan een wat langere hangtime willen hebben, dus neig ik naar 150#.

Posted (edited)

hmm ik denk dat ik ze ook een keer ga maken, kost geen drol.
ontsteken ze makkelijk, of moet ik ze primen?
en ik heb momenteel alleen 325 mesh dus daar moet ik het mee doen...

Edited by 00h
Posted

Nee ik ben niet dezelfde gast ( je kent me waarschijnlijk wel als timstah op pyro-stuff)
ON-TOPIC ik ga denk ik volgende week wat testjes doen met kinder eggs of hoe ze dan ook heten.

gr tim

Posted (edited)
Kindereggs staan nu ook al in de compositiedatabase van pyroguide. Hierzo, moet niet veel gekker worden. :P

Dat slaat dus idd helemaal nergens op, aangezien het al dan iets van "children eggs" zou moeten gaan worden. En Kinder is gewoon een snoepmerk, haha. Ja van zulke youtube filmpjes komen er praatjes in de wereld.. :P Edited by timberman
Posted

Onzinnige, 1 regel, offtopic posts verwijderd. Gaan we nu gewoon on-topic blijven heren? Tim z'n nick op andere websites is totaal niet interessant in deze discussie.

• 2 months later...
Posted
Hallo iedereen.

Ik heb een vraag en hierbij dacht ik: Laat ik hem maar direct in de goeie sectie plaatsen ;) .

Ik wil dus stars gaan maken wel te verstaan Kinder eggs, alleen ik heb echt overal gezocht maar ik kan echt helemaal negens iets vinden over welke mesh waarde de Al moet zijn.
Kunnen jullie mij dit vertellen?

Groeten Tim

Kinder Eggs (kinder eieren) zijn toch gewoon van die chocolade eieren met een speeltje erin? Het wordt idd vaak gebruikt voor shells en pijlen maar is geen 'star'. Misschien zit ik fout, maar volgens mij is een 'Kinder Egg' niets meer dan een plastic eitje van 2 helften.
  • 2 weeks later...
Posted
Daarnaast heb ik laatst de pagina op pyroguide maar aangepast, aangezien niemand anders dat initiatief nog had genomen.

Haha, jij was dus diegene die het zaakje recht heeft gezet! ;)
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...