Jump to content
PyroForum.nl

Ik Ben Keesiej


keesiej

Recommended Posts

Hey,

Ik ben keesiej op dit forum, ik zit al een tijd op dit forum voordat ik me heb aangemeld.

Mijn ervaringen zijn "Whistleknallers" wat Fonteintjes, in de scheikundeles heb ik wel is "bengaals vuur" gemaakt en ik ga vanaf 2 februari beginnen met Candy propelant vuurpijlen.

Ik zit nu in 2 havo en ben 13 jaar.

Verder woon ik in Delfgauw, nabij de prachtige stad Delft :P

Mijn verdere hobbies zijn sinds kort muziek maken, computeren en ik heb heel wat afgejongleert.

Mvg,

Keesiej

Edited by keesiej
Link to comment

Ja ik ken het forum al (volgens mij wel) aardig uit m'n hoofd.

En een leerzame tijd zal het zeker worden;)

Wat wel jammer is: Mijn Natuur-Scheikunde leraar is geschorst zodat ik geen NSK meer heb :P Terwijl het een hardstikke toffe gozer was (ik zou nog, samen met hem een KAS- suiker rookbom gaan maken)

Mvg,
keesiej

Edited by keesiej
Link to comment

Hey, allereest welkom!

Ik woon ook lekker in de buurt van delft, den haag om precies te zijn. Maar apart van dat, wat heeft je NSK leraar gedaan dat ie geschorst werd? Mijn toa is namelijk ook de mist in gegaan, waarschuwing van schoolbestuur gehad(verstrekking van chems aan leerlingen :P) maar gelukkig niet geschorst.

Link to comment

Het had niks met NSK te maken. Er is nogal onduidelijkheid over, en om nu al die roddels hier te gaan vertellen, daar voel ik niet zoveel voor, sorry. Ik heb al aan m'n mentor gevraagt of hij er niks voor kon doen(ik ben geen nerd maar NSK vind ik toch echt een leuk vak) Maar hij heeft niks kunnen doen.

greetz

Link to comment

Ook een hartelijk welkom van mij. :D

; je spelling is goed,

Helemaal mee eens. Het zou mooi zijn als je dat ook volhoudt.

@Superman21: Ik denk dat hij bedoelt dat het misschien "nerderig" is om te vragen of hij een vak terug mag.

Iig veel plezier op het forum. En hou het veilig. :P Edited by Sethjuh
Link to comment

Keesiej,

Heey, leuk, een 2de Delfgauwer op het forum! Aan je eerste post te zien heb je een wat andere ervaring dan ik (candy prop. raketjes) we kunnen elkaar dus helpen! Wel jammer van je NSK leraar, heeft je school geen vervangende leraar?

By the way... welkom op het forum.

Edited by pyroworm
Link to comment

Ja lekker makkelijk. Wel leuk dat er ook in m'n eerste post te zien is dat ik zeer binnenkort ook ga beginnen met Candy Propelant vuurpijlen:P

Ik vind het zeker niet "nerdachtig" als ik NSK leuk vind:P Maar ik bedoel ,zoals Sethjuh al zei dat ik het een beetje "nerdachtig" vind om te gaan zeuren om een vak terug te mogen.

En verder allemaal bedankt voor het welkomheten;)

Mvg,
Keesiej

Link to comment

Ook welkom namens mij!!

Ik denk dat iedereen met meer kennis en interesse dan gemiddeld van na/sk (maar eigenlijk in elk vak) al snel een stempel krijgt.

Door je mening negatief over een onderwerp te geven, zonder er zelf weet van te hebben, verbergen een boel mensen hun onwetendheid en gaan ze uiteindelijk vooroordelen verzinnen.

Er is niets mis met een beetje mentaliteit, wees er trots op! Leer een hoop en beleef er een boel plezier van!

Link to comment

Ik ben nu 2ejaars scheikundestudent in utrecht, er zijn hier echt wel een paar toffe mensen. Maar opzich lopen er hier wel een paar nerds rond hoor. Maarja sommige mensen zullen dat ookwel van mij zeggen alleen al om het feit dat je scheikunde studeert...

In ieder geval wil ik je succes wensen met je r'candy pijlen. Toevoeging in plaats van suiker geeft bij mij zeer goede resultaten.

Link to comment
×
×
  • Create New...