Jump to content
PyroForum.nl

Meaty's fontein!

Guest meatyke

Recommended Posts

Guest meatyke
Posted

Hier een BP fonteintje van mij!
Ik heb gewoon een PVC buisje gevuld met BP, eindstoppen Bentoniet...

IMGP3049.AVI

Enjoy!!!!

Guest meatyke
Posted

Vond ik ook!
Maar ja, er zat niet veel MP/BP in. :)
En het was ook op minder dan 2 minuten gemaakt dacht ik! :P

Posted

Het is een ietwat verkeerde topic, maar ik kan bij bijna geen enkel filmpje beeld afspelen!
Ik heb gisteren nog een update van mediaplayer afgehaald, maar dat helpt niet. Is het misschien die codex, ik weet niet hoe ik die moet afhalen :)

Oh, ik zal je maar feliciteren zeker, het geluid is mooi :P

Posted

Voor BP was dit zeker een leuke fontein!! Proficiat!!!

Weet je toevallig hoeveel BP je er hebt ingestoken? En is ze gemilled met een ballmill of heb jet het gemaakt met de CIA methode?

Posted

Ziet er goed uit voor alleen meal :) ! Een goed begin is het halve werk.
Tip: Doe er volgende keer wat Aluminium, Magnesium of Extra beetje groffe houtskool doorgeen. Dit is ook erg mooi.

Posted

Mooi man, alleen jammer genoeg een beetje kort, misschien voortaan de compositie wat meer rammen of drukken ofzo, maar echt mooi werk. :)

@morpheus: ik had dat probleem ook een keer toe ik media player classic had geinstaleerd nu speelt wmp bij mij niks meer af behalve .mp3, je moet gewoon een andere mediaspeler gebruiken, ik gebruik GOM media player, die is gratis en speelt veel meer soorten af dan wmp.

Lttrrzz

Posted

Leuke fontein Meatyke!

Voor degenen die veel filmpjes niet kunnen afspelen:
Installeer dit.
Dan zal er nooit maar dan ook nooit meer een formaat zijn dat niet werkt.
Het is het K-lite Mega Codec Pack, met windows media player classic erbij. Kost je +- 40mb geloof ik, en het is het waard.

Wil je een kleiner pack: kijk hier.

Posted
Ik heb gewoon een PVC buisje gevuld met BP, eindstoppen Bentoniet...

Met meer dan één eindstop zou het niet echt het zelfde effect geven als het geen nozzle had lijkt me zo.
Posted (edited)

Leuke fontijn, zeker voor 2 minuten maaktijd. En zoals al gezegt werd, volgende keer een beetje Mg of Al erdoorheen.

Edited by Tyneman
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...