Jump to content
PyroForum.nl

Meaty's fontein!


Guest meatyke

Recommended Posts

Voor BP was dit zeker een leuke fontein!! Proficiat!!!

Weet je toevallig hoeveel BP je er hebt ingestoken? En is ze gemilled met een ballmill of heb jet het gemaakt met de CIA methode?

Link to comment

Mooi man, alleen jammer genoeg een beetje kort, misschien voortaan de compositie wat meer rammen of drukken ofzo, maar echt mooi werk. :)

@morpheus: ik had dat probleem ook een keer toe ik media player classic had geinstaleerd nu speelt wmp bij mij niks meer af behalve .mp3, je moet gewoon een andere mediaspeler gebruiken, ik gebruik GOM media player, die is gratis en speelt veel meer soorten af dan wmp.




Lttrrzz

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Posts

    • Phoenix Paul raised from the ashes, welkom terug!
    • Leuk dat dit alles nog steeds bewaard is gebleven. Zit met genoegen weer heel veel nieuws te lezen.
    • Dag allen, Voor wie het leuk vindt is er een redelijk actieve (europeese) Pyro discord chat te vinden op https://discord.gg/KFJQXwcbnV Greets, Pchem
    • Goede morgen,  Hier een liefhebber uit Noord-Holland van deze fantastische hobby waarbij m'n interesse altijd ligt om hoe iets werkt.  ben vooral een lezer en geen poster dus zal hier voornamelijk zijn om informatie te winnen.  en hopelijk in de toekomst toch iets te kunnen maken al zal het de kleine experimentjes wezen die in de scheikunde lessen gedaan worden.  
    • Hoi allemaal,  Afterburner hier. Een pyro met een organische chemische achtergrond, gestationeerd in het zuiden van Nederland. Mijn pyro passie uit zich tegenwoordig voornamelijk in de vorm van pyro reizen, maar alle aspecten spreken me nog altijd aan!  Ik ben benieuwd wat het forum allemaal te bieden heeft, ben hier een lange tijd niet actief geweest! We spreken elkaar! 
×
×
  • Create New...