Jump to content
PyroForum.nl

LOGO Ontwerp Wedstrijd 2 (PyroForum.nl)


Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik vind het nu ook niet zo'n goed 'logo', dan was zelfs dat invison board nog beter. Maar ik vraag mij af of het mogelijk is om de stijlen van het forum te veranderen, nu dat blauw-paars-wit gedoe vind ik niet zo mooi. Ik zou het mooier vinden mochten het zo meer pyrogerelateerde dingen zijn.

Link to comment

Wat voor kleuren had jij in gedachte dan?
Alles is mogelijk, maar 'Style Changes' geven in de meeste gevallen alleen maar mindere resultaten (onrustige kleuren, enz).
Dat houdt de aandacht weg van het onderwerp en doel van dit forum, en ziet er vaak nog goedkoop uit ook.
Met de kleuren heb ik wat dat betreft geen problemen.

Link to comment

Ik vind deze in ieder geval redelijk lelijk.
Ik zag hem vanavond pas, maar ik bedoel er zijn zoveel mooie ingediend, waarom word deze dan verkozen.

Vind het maar een matig logo. :P

Link to comment
Wat voor kleuren had jij in gedachte dan?
Alles is mogelijk, maar 'Style Changes' geven in de meeste gevallen alleen maar mindere resultaten (onrustige kleuren, enz).
Dat houdt de aandacht weg van het onderwerp en doel van dit forum, en ziet er vaak nog goedkoop uit ook.
Met de kleuren heb ik wat dat betreft geen problemen.


Dat het onrustiger word is in het algemeen wel waar, dat komt voornamelijk omdat iedereen hier dat blauwe al gewend is en het raar is om opeens iets anders te zien. Denk maar aan toen Gamekeeper Pyro overging naar IPB. Je zou ook kunnen kijken bij andere Invision Power Board forums, GameZ Forum heeft bijvoorbeeld het in zwart. Magnamaniac heeft gekozen oranje tussen het blauw/wit te gooien en Reveforum. heeft het helemaal paars gemaakt.
Link to comment

Dat logo komt me wel heel bekend voor :P Maar ik ben het eens met de members hierboven, dit is niet geweldig. De kleurcompositie is natuurlijk makkelijk aan te passen met de "pipet-tool" van Photoshop, maar wat ik erger vind is dat het geheel onscherp lijkt, waardoor die explosiegevaartekens nogal priegelig worden. Als dat zin heeft wil ik de .psd wel even uppen, maar die staat op m'n pc thuis, waar ik vanavond pas weer ben.

Edit: bij deze de .psd van het origineel, kijk maar wat er mee gedaan wordt...

pf.psd

Link to comment

Ik heb wat lopen antialiassen op het originele plaatje. Hier het resultaat.

Volledige grootte: (Heerlijk smooth)

Smart resize erover:


En met witte letters, volledige grootte:

Ja, die lijkt wat crappy, ik heb het vrij simpel en snel uitgeknipt, omdat je na een smart resize al veel vieze randjes kwijtraakt:


Met die laatste hebt je precies hetzelfde als nu, maar dan mooi smooth.

Link to comment

Ik weet niet of er al een definitief logo is, maar ik heb ook wat geprobeerd. Ik vind het oranje bij dit logo niet eens zo heel gek staan. Als iemand zich afvraagd wat dat "ding" aan de rechterkant is. Dat is het symbool voor ontploffingsgevaar, maar dan een beetje aangepast.

Reacties welkom.

EDIT: Logo in betere kwaliteit (oude vervangen)

Link to comment

Het ontbreken van de pootjes van de R hoort jammer genoeg bij het lettertype, ik kan kijken of ik er zelf mooie pootjes bij kan plakken. Bedankt voor de reacties.

EDIT: Ik heb geprobeerd pootjes aan de R-en te maken, kijk in mijn post hierboven. Ik heb ze beiden neergezet zodat je kan vergelijken.

Link to comment
Ik heb alleen de neiging om telkens pyroforum G te lezen.


Hoe ik ook kijk, ik zie geen Pyroforum G. :P Als meerdere mensen hier last van hebben, kan ik het teken ook spiegelen. Btw, is er al een definitief logo? Of is het logo dat er nu staat definitief.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...