Jump to content
PyroForum.nl

nu is het mijn beurt... ff voorstellen :P

huugje

Recommended Posts

Posted

ik ben hugo woon in omgeving amsterdam zit in 3 Havo, speel voornaamelijk games en als ik dit niet doe dan ben ik wel bezig met veel vuur en/of rook te produceren :twisted: :)

• 2 months later...
Posted

waarschijnlijk weten jullie het niet maar hugotje ligt in t ziekenhuis met een blinde darm ontsteking pijn te lijden en door mij vermaakt te worden dus wens m allemaal beterschap mensen

Posted

Met een blinde darm onsteking is het eten wel kut, toen ik het had mocht ik alleen soep zonder zou(=warm water) en aardappels eten die in je mond uit elkaar brokkelde :x

Succes gozer!

Posted

Ik draag m'n steentje ook ff bij:
Beterschap !
Ik weet niet hoe 't is om een blinde darm ontsteking te hebben, maar het lijkt me best klote.. :?

Posted

Een blinde darm is nutteloos omdat we geen gras eten dat een paar uur moet rotten voor we er iets mee kunnen als mensen:P dus het is niet zo'n ramp om er geen meer te hebben hoor:P ze verwijderen 'm altijd als je blindedarm ontsteking hebt volgens mij... maar Sterkte iig!

Posted
Een blinde darm is nutteloos omdat we geen gras eten dat een paar uur moet rotten voor we er iets mee kunnen als mensen:P dus het is niet zo'n ramp om er geen meer te hebben hoor:P ze verwijderen 'm altijd als je blindedarm ontsteking hebt volgens mij... maar Sterkte iig!

Kan ik niet mee akkoord gaan, zelfs nu anno 2006 weet men nog de exacte funtie van de blindedarm niet, koeien of andere dieren zijn namelijk geen mensen,

Een jaar of 2 geleden heb ik ook een blindedarmontsteking gehad en ben toen op het nippertje geopereerd(hij stond op springen) en als die blindedarm springt ben je zo goed als dood, het etter infecteerd namelijk alle andere organen waardoor je overal diepgaande ontstekingen krijgt met heel vaak de dood tot gevolg, sterkte in ieder geval!
  • Root Admin
Posted

De blindedarm is volgens mij een evolutionair restantje. Zo hebben we volgens mij ook nog botjes die heel vroeger voor een staart diende (!) .

Beterschap!

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...