Jump to content
PyroForum.nl

3" kartonnen buizen 80 cm lang + foto


pyro-maniac

Recommended Posts

Hey, rond de kerst (nu dus) woorden overal kerstbomen verkocht. Ik neem aan dat iedereen hier wel weet hoe die verpakt woorden. Daar zijn plastic zakken voor nodig en die komen van een rol. Deze rol heefd een wanddikte van 2 CM!!! en ID van ongeveer 3" dus vandaag heb ik even naar een winkel gebeld of ze die buizen willen bewaren en jouhoor :) Morgen kan ik ze komen ophalen. Ik denk dat ik laat ga wand dan zijn er meer rollen :angry:
Dit is misschien een goede tip zeker rond oud en nieuw...

PS: Als ik ze heb post ik wel een foto.
Edit: Foto staat onderaan

Link to comment
...Dit is nou een onnuttig topic.

Dit is misschien een goede tip zeker rond oud en nieuw...

Kun je lezen? :angry:
Het lijkt me leuk om jou die dingen op lengte te zien zagen... :)

Whaha, ik zal het wel filmen als het je zo leuk lijkt :D
PS: Was jij niet degene met die inkoopactie voor rondkartonnage?
Link to comment

Ja, ik kan lezen en ik vind het nog steeds een onnuttig topic. Ik kan ook topics openen over dat je heel goed aluminiumfolie-buizen als hulzen kan gebruiken en zeggen dat ik er 100 heb gekregen van de aluminiumfoliefabriek, maar daar heeft niemand wat aan. Verder zou je dit ook gewoon in het hulzen topic kunnen posten. Misschien een even het forum lezen? :angry:

Greetz
IM

P.S.
Geen flamewar nu plz.

Link to comment

Ik heb er nu 4 en wat ik ook nog gevonde had is een wat kleinere koker :angry: Maten: ID 5,5 cm wanddikte 5 mm lengte 60 cm. Weer een tip (waar ik deze vandaan heb) : bij veel tuincentra enzo staat bij de uitgang een inpak tafel met groten rollen papier. als die op zijn hou je een mooie stevige huls over.
PS: deze huls is gedeeltelijk op de achtergrond van de foto te zien, hij is wit.

Link to comment

Die kokers van dat inpak papier bij tuincentra zijn inderdaad super goed! Ik heb er daar ook een keer een van gehad. Kun je gewoon zo meenemen als 'ie (bijna) op is. Ook heb ik nog een koker staan van 2.5 meter lang, die heb ik uit een tuincentrum waar ze ook kunstgras en dergelijke dingen verkochten, en daar hadden ze van deze joekels van een kokers. Hing daar gewoon leeg, mocht ik zo meenemen. Misschien moeten we een lijste maken van tips waar je handige kokers kunt halen, komen er ook niet meer van deze topics :angry:

Link to comment

Waar ik werk gebruiken ze folie voor het inpakken van pallets. Dit zijn buizen van 3 inch en een wanddikte van 1,5 cm schat ik. Ik geloof dat ze een halve meter of 60 cm lang zijn ongeveer. Ook zijn er buizen van 2 inch ID met een langte van ook ongeveer 50 tot 60 cm. Er zijn ook hele lange buizen van zo'n 1,5 meter. De ID weet ik niet maar ik denk 3 inch, de wanddikte schat ik op 1 cm. Allemaal te vinden in het magazijn :angry: . Er is ook goed kraftpapier voor hulzen te vinden. Naja, is het iig duidelijk dat in het magazijn van een groot bedrijf waar ze pallets inpakken die dingen te vinden zijn.

Link to comment
Misschien moeten we een lijste maken van tips waar je handige kokers kunt halen, komen er ook niet meer van deze topics :angry:
Dat is wel een goed ID. Als B.V.B een van de MOD,s een sticy maakt met een lijst waar je hulzen kan halen en die dan sluit ofzo. En als je dan nog een ID hebt kan je 1 van de MOD,s PMe
Link to comment

Bij mij was er gister een vuurwerkshow, ik was natuurlijk daar. :angry:
Achteraf even naar de meneertjes to gelopen en gevraagd of ik wat afgestoken cakes mocht hebben, maar deze zaten vastgezet aan pallets.
Morgen mag ik terugkomen, dan zijn ze los en hebben ze ze in de kliko gedonderd. Deze aardige meneer wou er wel een paar voor me apart houden.

Voilla, een paar lekkere hulzen, uit officiële cakes.

Als smoes gewoon verteld dat ik het übercool vind om die lege cakes op mijn kamer te zetten. :)

Link to comment
Als smoes gewoon verteld dat ik het übercool vind om die lege cakes op mijn kamer te zetten. :D
Whaha lol :) Dat is ook wel een goed ID. Bij mij in de buurt komt de 15e :angry: da,s morgen al :D ook een show. Ook maar even vragen dan. Ik heb trounens vandaag wéér 2 buizen erbij. Maten: 50 cm lang wanddikte 5mm en ID 7 cm. Liep toevallig door een steegje naar een andre bushalte daar waren ze de straat aan het vernieuwe en zie ik 2 van die buizen liggen en die mocht ik hebben ;) Geen ID wat die stratenmakers er mee doen :P Hier foto van alle buizen bij elkaar:

Die grootste vier komen van de kerstboom verkoop van ranzijn, die witte komt van die inpaktafel bij overvecht en die twee kleinste komen van de stratenmaker.



Link to comment
Dat is wel een goed ID. Als B.V.B een van de MOD,s een sticy maakt met een lijst waar je hulzen kan halen en die dan sluit ofzo. En als je dan nog een ID hebt kan je 1 van de MOD,s PMe


Als een goedhartig lid nu eens zo'n lijstje wou opstellen en posten kan de mod het topic sticky maken. :)
Die hulzen zien er trouwens zeer lekker uit pyro-maniac, ze lijken wel een echt kerstkado zo op die foto. :angry:
Link to comment
Als een goedhartig lid nu eens zo'n lijstje wou opstellen en posten kan de mod het topic sticky maken.

Hmmm... :D Dan ga ik daar meteen mee beginnen. Ik wist niet dat een MOD van iemand anders zijn bericht een sticky kon maken. Nu wel dus.
Die hulzen zien er trouwens zeer lekker uit pyro-maniac, ze lijken wel een echt kerstkado zo op die foto.
Whaha :angry: Ja IDD maar ik denk niet dat me ouders me buizen voor kerst gaan geven. En al helemaal niet voor pyro. Me moeder is zó blij met die buizen in huis :P

Edit: Ik denk dat ik dat lijstje later op de avond ga maken. Heb er nu geen tijd voor :)
Link to comment
Mooie buizen bjorn.
Die idioten van de vuurwerkshow hadden alles al meegenomen, dus dat zuigt nogal.

Dat wordt rollen. :D

Huh...? :) Ik dacht dat ze die cakes zouden bewaren voor je. aardige mensen zeg :angry:
Maarja Sticky is gemaakt en gesloten. Handig maar nu kan ik dat bericht ook niet meer editen om er dingen bij te doen. Maar dat zal alemaal wel weer goed komen :P
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...