Jump to content
PyroForum.nl

hallo ik ben..


ronald72

Recommended Posts

Beste Ronald.
Lees NU de REGELS. Pas ze ook correct toe, anders krijg je warnings en daar word je niet blij van. Correct nederlands is een plicht op dit forum.

Ook vind ik het persoonlijk een beetje jammer dat je m'n avatar hebt gepikt. Ja MIJN avatar. Is namelijk speciaal voor mij gemaakt door een vriend.

PM me ik ben 12 jaar en wil weten hoe ik mijn ouders overhaal?
(ik wil graag nitraat srijkers enz)
Nitraten en strijkers zijn illegaal en erg gevaarlijk. Je ouders zouden ziek in hun hoofd zijn als ze je gewoon toestaan daarmee te spelen op je 12e. Verzin dus beter een andere sig.

Verder hoop ik dat je begint met veel lezen en leren, voordat je begint aan het mengen van stoffen.
Have fun, stay safe!
Gr33tZ
Link to comment
Ook vind ik het persoonlijk een beetje jammer dat je m'n avatar hebt gepikt. Ja MIJN avatar. Is namelijk speciaal voor mij gemaakt door een vriend.

Sorry dat ik nu een beetje offtopic ga, maar je bent lang niet de enige met die avatar...
Of hij heeft em voor je gemaakt en ook op avatar sites gezet, of hij dacht dat maken hetzelfde was als kopieeren ;)
Link to comment

Jezus, wat een geleuter over avatars. :/ Er is misschien geen patent verbonden aan die avatar maar wel een copyright en dat is voldoende. ;) MJa, je weet nooit of je vriend die avatar verspreid heeft T.

In ieder geval welkom maar let op je spelling. En als je nog geen ervaring hebt is het een goed begin om heel veel te beginnen lezen! Daar begint alles mee!

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...