Jump to content
PyroForum.nl

Mensen vragen info


Guest wolkje

Recommended Posts

Hallo, beste forum leden.

Ik heb vandaag telefoon en mail gekregen van VTM (Vlaamse Televisie Maatschappij), zij willen meer info over het wel en wee van bommen maken en detoneren.
Nu vroegen ze of ik VLAAMSE jongeren hierover info kan laten geven en vtm met de geîntereseerden in contackt brengen.

degene die zich geroepen voelen laat iets weten.

Dit vertelt ze:
Ik werk als journaliste voor VTM en ben op zoek naar jongeren die zich sterk interesseren voor chemie en weten hoe ze bommekes moeten maken. Die ons kunnen helpen ook bij het vinden van interessante sites hierover. Ben je bereid mee te werken aan een reportage hierover? Je kan me alvast vrijblijvend hierover mailen of bellen naar 0496/ 23 19 44. Of naar mijn collega [email protected] . Haar nummer is 0475/ 65 25 67.

ge kunt hun ook contacteren op: 0475/ 65 25 67 of [email protected].

Ze zouden graag dees weekend willen filmen, omdat het maandag weer school is, en woensdag uitzenden.

DIT IS GEEN GRAP.



Mvg Wolkje

Link to comment

Geen zorgen jonges, ik heb het forum niet genoemd, evenmin de site.
Ikzelf doe er ook niet aan mee want het is me veels te link, je krijgt helas ook weer een naam dan.

P.S. Bij deze biedt ik mn excuses aan aan Tyneman en Prophet voor mijn onfatsoenlijk gedrag? ik zal dit proberen te voorkomen in de toekomst.

Link to comment
Ik werk als journaliste voor VTM en ben op zoek naar jongeren die zich sterk interesseren voor chemie en weten hoe ze bommekes moeten maken.


Als ze dat zo heeft gezegd: no way. Voor de rest ben ik volledig met SP mee. Nooit maar dan ook nooit GK publiek vernoemen, heeft een veel te slecht gevolg als effect. Meer k3wls die hier komen en zich waarschijnlijk een ongeluk aandoen, en aan wie ligt het dan weer?

Trouwens, VTM en hun reportages kennende... :) . Alhoewel ze waarschijnlijk toch je naam en gezicht censureren als je dat wil. Ze zijn wel iets professioneler dan Tjebbe. :P

Maar in het algemeen draaien zulke dingen (vertrekkende van welke instellingen dan ook) altijd slecht uit voor deze hobby.
Link to comment

Helaas wel, dat ze wat googelen of beter nog helemaal geen reportage maken, mensen krijgen zo een verkeerd beeld van wat we doen en wij willen ons alleen maar op een leuke manier bezig houden.


P.S. wat is Tjebbe ??



Al eens gehoord van de zoekfunctie?

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...