Jump to content
PyroForum.nl

Waar download jij je muziek, films etc.?


Naamloos

Recommended Posts

Hello, mensen.

Hehe eindelijk weekend, wat vervelend die middag dienst zich B)

Ik was beetje benieuwd over jullie download bron van: games, films, muziek, dvd, erotiek.

Ik zelf ben aan het legaal downloaden via nieuwsgroepen. Ik betaal 7.5 euro per maand, maar de abonnement is verdeel over 4 personen, dus een abonnement met 4 verschillende ip's, en dat is toegestaan!

Dus elke maand betaal ik 2 euro's ongeveer, voor unlimited downloads.

Voorheen was ik met bitorrent bezig, maar de snelheid was heel erg traag, en dat is met alle fileshare's zo.

Nieuwsgroepen is echt een aanrader!! geen wachtijden, geen ratio, supersnel, veel aanbod, veel dvd's, games.


Ik zelf heb wanadoo 20mbit, met combinatie van ( Eweka ) download ik een dvd film binnen 40 minuten!


Voor meer informatie: ga naar deze site http://www.eweka.nl/.


A.U.B denk niet dat ik reclame maak voor die bedrijf, omdat ik heel erg blij ben met die provider wil ik
de anderen ook vertellen over deze download methode.

Link to comment

Ik heb ergens een linkje staan met alles van online record labels en daar haal ik dus pc muziek vandaan.
Als de platen mij aanstaan koop ik ze ook op vinyl dat ik ermee kan werken op platendraaiers.

Films enzo haal ik wel van vrienden die veel afhalen, ik loop liever niet het risico van alles binnen te halen die ik niet wil hebben.

Link to comment

OOh, ik wist niet dat je een DJ was Exhile, leuk ja DeeJay, heb je ook mixes en remixes en zo.....ben echt benieuwd B) .

Aan Mp3's heb je niks aan denk ik, de kwaliteit is niks, ja je hebt 192kb, maar die klinkt niet zoals een echte plaat jammer is dat voor een DJ.


Tyneman, FXP is heel erg vermoeiend, de servers gaan binnen een korte tijd dood, en vaak kun je de downloads niet resumen, en zoeken naar een bepaalde film heb je niet.

Ken je de Projectw....vast wel, maar die board leeft ook niet meer, echt voor 2 euro's per maand,
krijg je echt veel!.

Dit is maar een kleine site waar je dvd's kunt downloaden, niet alleen dvd's.....alles moet ik zeggen
http://www.nieuwsgroepen.net/

Je moet eerst registeren voor dat je de downloads kunt bekijken, als je op dvd klikt, dan komt 1805 dvd's op
de beeld ;):P .

En dat is maar een kleine site, de FTD is de grootste, daar komt elke dag 50 dvd's bij :D

En je kunt films in HD kwaliteit downloaden via de nieuwsgroepen, en dat voor maar 2 euro per maand!

Link to comment

Achja, bij ons gaan gewoon games, films en allerlei andere dingen rond. Eén persoon download het, en de rest krijgt een kopie oid. De ene keer downoad de een, de andere keer de ander. En als je iets echt heel graag wil download je het gewoon zelf. Oja, de meeste downloads gaan via torrents, en nog wel op aardige snelheid omdat we allemaal een redelijke prioriteit hebben. Bij een internetsnelheid die normaal 300 kb/s download downloaden we via torrents op 200 tot 250, en dat vind ik wel ok.

Link to comment

Ik download gewoon wat ik nodig heb via Limewire Pro. (Ik heb Limewire Pro gedownload via Limewire free)
Muziek, games, films, etc, op maximaal 400kb/s, maar ok, snel genoeg voor mij, draait toch op de achtergrond.

'S ochtends paar films aanzetten, naar school, en klaar als je terug bent.
Geen behoefte aan mega-snelheden, kan onze speedtouch toch niet aan.. B)

Link to comment

Op zich is google heel goed als je naar warez zoek, maar echte dvd's kun je nooit vinden op fileshare's
en via torrent duurt ander half eeuw tot dat je een film binnen haalt.

Trouwens dit is de FXP board die ik dacht dat hij dood was, op zich is het niet verkeerd, maar dvd's met NL
ondertitel kun je hier niet vinden, behalve op nieuwsgroepen.


Dit is de link naar de FXP board: http://projectw.org/, je moet eerst registeren en dan krijg je deze te zien:

Link to comment

Ik download muziek via limewire en films via microtorrent en torrentspy.com

Maar die "films" is nu voornamelijk Prison Break
De afleveringen daarvan staan rond 3:30 uur online dus ik laat m'n pc'tje lekker die nacht aan. Als ik dan wakker wordt is 'ie klaar...
Snelheid boeit me daarom niet, omdat ik toch niet eerder wakker wordt B)

En ondertiteling boeit me ook niet: vind ik alleen maar irritant...
(TV is voornamelijk uitgevonden voor het beeld, en dan zit je de helft van de tijd naar die letters te staren... Nou; mooi niet dus! ;) )

Link to comment

ProjectW zuigt!

Is een van de sufste boards die er zijn.

100.000 leeches en niemand die werkt. Beetje 100 dode linkjes aanklikken. B)

Het nadeel van de FXP scene is dat men een hekel heeft aan leeches.

Als je zelf je pubs maakt kom je al heel snel op veel betere (Kleiner maar meer/betere warez) boards.

Beste .nl board is nog steeds LLF. Maar zie daar maar eens binnen te geraken.

Lukt dit dan kan je wel 0-hour warez op heel hoge snelheden grabben.



Maar ik heb uit mn FXP tijd een aantal kennissen overgehouden met goede privates. Wij delen dus veel, en zij hebben nog sources. Daar pluk ik de vruchten van.

En ik heb een account op een 3TB Dump op een 10Mbit verbinding.



Gr33tZ

Link to comment
ProjectW zuigt!

Is een van de sufste boards die er zijn.

100.000 leeches en niemand die werkt. Beetje 100 dode linkjes aanklikken. ;)




Dat klopt, daarom ben ik overgestapt naar Eweka B) .


Voor mensen die FXP boards gebruiken, je moet de ftp's met deze programma openen ( Flashfxp ) anders werkt het niet.

Ik heb ff je quote aangepast want hij kwam er niet goed door. :P (Prophet)
Link to comment
  • 1 month later...

Ik gebruik ares dat is helemaal gratis (wel illegaal denk ik :) ) films kan je er ook mee doenloaden maar dat doe ik niet vaak als ik een DVD wil koop ik dat gewoon voor 3 euro bij iemand uit mijn buurt. hij gebruikt bittorrent.

Dit gaat gaat over de legale downloadbronnen, hou het a.u.b. ook zo.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...