Jump to content
PyroForum.nl

Nieuw forum systeem


Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ik wil nu alvast gaan klagen, ik vind het nogal vervelend dit forum, je kan nogal moeilijk zien of er nieuwe post zijn in een onderwerp. :)



Absoluut niet, dan heb je het forum nog niet goed ondekt.

Onderaan bij de forumindex staat wel ergens "mark al forums as read" of iets dergelijks. Vanaf dan zul je altijd zien of een forum/topic is gelezen. Verder moet je als je een topic leest weer naarboven scrollen en naar de index gaan of naar het forum waar je dan op zit. Vanaf daar kun je weer een ander topic openen. Als je klaar bent ga je helemaal terug naar de Index en zul je zien dat alles als gelezen gemarkeerd staat.

:P
Link to comment
Absoluut niet, dan heb je het forum nog niet goed ondekt.

Onderaan bij de forumindex staat wel ergens "mark al forums as read" of iets dergelijks. Vanaf dan zul je altijd zien of een forum/topic is gelezen. Verder moet je als je een topic leest weer naarboven scrollen en naar de index gaan of naar het forum waar je dan op zit. Vanaf daar kun je weer een ander topic openen. Als je klaar bent ga je helemaal terug naar de Index en zul je zien dat alles als gelezen gemarkeerd staat.

:P


Oh, zit het zo onduidelijk in elkaar. Maar dank je. Nu kan ik weer rustig verder leven :) .
Link to comment

Eén ding vind ik wel een nadeel ben ik achter te komen. Na een bepaalde tijd kun je berichten niet meer editten, de nop is dan gewoon weg, dit ben ik wel gewend. :) Ik edit gemiddeld 6 maal een bericht, alleenwerd dat vroeger iet weergeven omdat er nog geen post achteraan was gekomen. De mods hebben daar wel een aardig voordeel in. Als wij nu dingen weg willen halen of aanpassen na een bepaalde tijd kan dat niet meer, wat ik wel heel erg gewend ben.

Edited by Nitroglycerin
Link to comment
  • Root Admin
Eén ding vind ik wel een nadeel ben ik achter te komen. Na een bepaalde tijd kun je berichten niet meer editten, de nop is dan gewoon weg, dit ben ik wel gewend. :) Ik edit gemiddeld 6 maal een bericht, alleenwerd dat vroeger iet weergeven omdat er nog geen post achteraan was gekomen. De mods hebben daar wel een aardig voordeel in. Als wij nu dingen weg willen halen of aanpassen na een bepaalde tijd kan dat niet meer, wat ik wel heel erg gewend ben.

Ja dat klopt, het is de bedoeling dat je na je het posten de inhoud controleert op fouten etc. en vervolgens na 5 minuten (ofzo) de inhoud niet meer kan veranderen. Dit is standaard zo ingesteld maar ik kan het wel aanpassen.
Link to comment
  • Root Admin

Dubbelpost is niet mogelijk, probeer maar eens...

(nieuw bericht wordt automatisch bij het voorgaande bericht gevoegd)

Ik heb de max. edit time nu op 1 week gezet. Zodat je nog tijd hebt om dingen te veranderen maar dat niet eindelooos kan blijven doen.

(dubbelpost test)
kijk maar...

Link to comment

Dat KAN, maar word niet op prijs gesteld!
Laat ons er alsjeblieft geen officiele regel van hoeven maken.

Gr33tZ
[edit]
Ik zie dat er al meer achter gekomen zijn. Toch maar even in de regels zetten.
Anders is van de pagina's straks 60% plaatjes en 40% tekst.
[/edit]

Link to comment

Lol, het gaat hier volgens mij om mij :P
Maar waarom zou een kleine niet toegestaan zijn?
Al het er niet eentje is de het halve beeldscherm in beslag neem zie ik niet zozeer het probleem.
Maargoed, niet mijn forum :)
Ik hoor hetwel als het definitief is.

Link to comment
Maar waarom zou een kleine niet toegestaan zijn?


Nu is het er nog eentje, maar als je meerdere replies plaatst in een topic begint het wel irritant te worden, zeker als er dan ook nog andere members zijn met dat soort plaatjes. Daarbij hebben we dan ook een definitie van 'klein' nodig, want dat 'kleine' ding dat je nu in je nick hebt vind ik bijvoorbeeld alweer te groot. :)

Owja, niet iedereen heeft supersnel internet (ik wel, daar niet van :P ), maar met al die extra plaatjes laad een pagina wel een stuk langzamer.
Link to comment
  • Root Admin

Het toevoegen van bijlagen is weer mogelijk.

-----

Ik heb zojuist alle externe avatars verwijderd. Het is misschien even vervelend in het begin dat je je avatar opnieuw moet instellen, maar ik denk dat het op langere termijn wel z'n voordelen heeft.

Zoals:
- avatars laden sneller (omdat ze altijd op een snelle server in nederland staan)
- avatars blijven altijd online (soms wordt een avatar wel eens verwijderd van een externe server)
- grootte blijft beperkt to max. 50KB (supergrote bewegende avatars duurt een stuk langer om te laden).

Als je een avatar wilt hebben kan je deze uploaden ("Edit Avatar Settings" onder "My Controls").

Mijn excuses voor dit ongemak.

Link to comment

Word ik wakker, wil ik even kijken op het forum...Word ik helemaal gedissed met m'n slaperige kop. :) Eerst denken dat pyrotechniek het engelse deel was geworden. Daarna zag ik overige, dus sloot ik engels uit, toen dacht ik dat alle (sub)fora onder pyrotechniek waren verwijderd door een hacker o.i.d. Toen ik even rustig begon te kijken merkte ik dat bij devices alle topics stonden. :P

Verder weet ik niet of dit zoveel voordeel heeft gehad. Nouja, ik zie het in ieder geval niet.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...