Jump to content
PyroForum.nl

Starmine 13 Lichtkogels

ZeRo_C

Recommended Posts

Posted

Vandaag heb ik dan mijn starmine van 13 lichtkogels afgestoken.
Dit was hem:

Het filmpje:
http://www.stukhout.nl/pim/starmine.avi

Het ging niet helemaal vlekkeloos, er ging veel druk uit via het gaatje waar de lont erin ging. Toch kwam hij 2/3 meter hoog, je ziet het niet super goed door de zon maar de lichtkogels deden het zeker wel :lol:

Actiefoto(waar je de lichtkogeltjes ziet):

Posted

Hij is wel leuk, alleen wel erg veel rook waardoor je de stars niet heel goed ziet. Wat had je als burt-charge gebruikt ?

En trouwens, waarom steek je siervuurwerk overdag af ? 's Avonds is het veel mooier ! Of had je geen geduld, wat ik ook wel eens heb :wink:

Posted

Mijn ouders weten dus nog steeds niet dat ik zoiets maak(daarom overdag). Ik heb het bij een voetbalwedstrijd(ver voor de wedstrijd) afgestoken, de rook viel wel mee.. het kwam vooral door het zonlicht dat je de kogeltjes niet goed zag(in het echt wel, op camera niet). Burst-charge zijn gewoon zwarte korrels, bp dus, uit romeinse kaars.
Hij verloor druk, waardoor ze niet super hoog kwamen, door het gaatje waar de lont in de huls gaat.

Posted

Ik kan het filmpje niet zien :?
Zou je hem ergens kunnen uploaden?

p.s. Ik zou je ouders als ik jouw was informeren over de dingen die je doet, als je eenmaal vertrouwens opbouwt kan je er meer mee bezig zijn denk ik.

Posted

Hij doet het gewoon hoor, als je rechtermuisknop -> doel opslaan als doet, misschien werkt het dan beter.
Wat betreft mijn ouders, als die weten dat ik dit doe dan zorgen ze ervoor dat alles weg gaat... niet dat ze zo streng zijn, maar bij legaal vuurwerk doen ze al moeilijk dus.

• Create New...