Jump to content
PyroForum.nl

Gamekeeper


Recommended Posts

Wat ben jij een l*l zeg.

Iedere keer als er ook maar iets ff tegen je zin in gaat knal je gelijk het topic op slot.. Wat ben jij voor een zielig ventje joh..?

Mja veel plezier met je inactieve forum dan maar, je zou ook eens een keer naar anderen moeten luisteren ;).

Cya @ DPC forum, daar doen ze tenminste niet zielig over een 'wat ga je doen topic' waarin mensen gewoon kunnen praten over hun passie zonder dat er iemand machtsgeil loopt te doen.

Link to comment
  • Root Admin

Als moderator ben ik inmiddels vrij inactief, het enigste belang dat ik hier heb is het in stand houden van een nuttig forum over pyro.

Ik denk dat ik als administrator wel degelijk open sta voor meningen van anderen, zie topics van mij onder Forumzaken.

Als jij desondanks niet eens bent met het huidge beleid op PyroForum zou ik zeggen Auf Wiedersehen dan maar... ;)

Link to comment

Fijn dat je voor dit onderwerp een nieuw topic hebt geopend! Zo zien we het graag.

Het lijkt me allereerst goed te vermelden dat er zoiets bestaat als een moderating sectie. Om deze reden mag je van mij aannemen dat de meeste mededelingen en beleidsstukken die bij administrators of moderators wegkomen wel degelijk worden overwogen en doorgesproken voordat er iets gebeurd. Er is hier dus zeker geen sprake van een solo actie of een 'machtsgeil mannetje'. Persoonlijk uitvallen tegen Gamekeeper is dus überhaupt niet nodig.

Inhoudelijk is je standpunt duidelijk. Wij denken er alleen anders over dan jij. Helaas gebeurd toch wat wij willen. Dat zoiets vervelend is kan ik begrijpen, dat je niet in staat bent dit middels een gewone conversatie te verwoorden niet.

Anyway, we gaan nu een poosje kijken hoe het 'nieuwe' beleid functioneert en zullen we zien of er inderdaad verbetering is. Tegen die tijd is er opnieuw gelegenheid tot input en opmerkingen. De reden dat het topic voorlopig nog gesloten is, is simpelweg omdat we nu nog niet weten hoe het uitpakt. Je gaat ook niet al vóór een voetbalwedstrijd aan de nabespreking beginnen. Ik denk dat ik namens het moderating team spreek als ik zeg dat jullie mening er wel degelijk toe doet en dat we over een poosje graag opnieuw jullie input willen horen! Tot dan toe wens in jullie een fijn verblijf op een overzichtelijk forum toe. ;)

Link to comment

Nog een paar dingen die ik me afvraag.. Er zou op herhaaldelijk aandringen van de mods geen verandering gekomen zijn in de.. offtopic-situatie, maar er is inderdaad in de laatste maand amper gewaarschuwd. Wat verwacht je dan van ons, dat wij elkaar erop gaan wijzen dat het wel ontopic moet blijven? Als je dat gaat doen krijg je vast weer een weekban voor modding ofzo. ;) Dus als het topic, een van de meest actieve, dan gesloten wordt en ons wordt verweten dat we te veel offtopic gaan hebben wij zoiets van: waar is dit voor nodig.

Daarnaast zie ik overzichtelijkheid niet als dé vereiste voor een pyroforum.. De bedoeling van het forum is toch juist om kennis uit te wisselen, van elkaar te leren en mensen leren kennen die dezelfde (vrij unieke) hobby beoefenen als jij?
Dan wordt het er niet beter op als het meest actieve topic wordt gesloten.
Als je een beetje kan zoeken kan je genoeg vinden over een bepaald onderwerp in 1 topic (zoeken op posts en niet op topic might help..?).


Prophet: Ook niet een klein beetje egoïstisch zeker? Denk maar eens hoe het was geweest als iedereen zo dacht en forums zoals deze niet eens bestonden... Of ben je van mening dat je hier nooit iets geleerd hebt, maar enkel hebt bijgedragen?


Vind de manier waarop jullie met ons overleggen (niet dus) over hoe het verder moet juist egoistisch. Het forum is toch voor iedereen, jullie hebben ons nodig en wij jullie om het forum draaiende te houden, dan lijkt het me vanzelfsprekend als jullie rekening houden met onze wensen. Ja jullie beheren het forum en maken de uiteindelijke beslissingen maar ik vind het wat vreemd dat ''de members'' daar nooit bij betrokken worden. Ik heb met een aantal mods overlegd over het aanmaken van het topic, dan verwacht ik ook dat jullie met ons overleggen over wat er gebeurt met het topic als jullie er niet tevreden mee zijn. Kan je wel zeggen wij zijn de baas, accepteer het, maar op die manier jaag je alleen maar mensen weg.

En of er nou werkelijk sprake is van een machtsgeil mannetje (of groep mannetjes) of niet maakt niet uit, gaat er om hoe jullie op ons overkomen. :P
Link to comment

Ja we zijn mannen dus moeten we maar aannemen dat alles wat er hier beslist wordt ook goed is voor het forum(??) en geen discussies meer voeren.
Gezeik is toch echt iets anders dan een discussie dacht ik.
(no offence, maar konten likken kan ook via PM)

Edited by Sharkie
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...