Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Joris :)


Jorishend

Recommended Posts

Hey,

Ik ben Joris en ik ben 16 jaar, en al 7 jaar druk bezig met vuurwerk.
Al maanden van te voren tel ik af tot 31 december, en hou wel eens van een zelfgemaakt vuurwerkje, dat altijd goed loopt ^_^.
Ik kom op dit forum omdat ik me graag ook wil gaan verdiepen in het maken van BP en effecten, om eens fonteinen en pijlen te maken zoals mijn half-oom deed.

Hopelijk vinden jullie het leuk om er weer een Pyro bij te hebben op dit forum :-)

Joris ^_^

En trouwens, ik ben ook een designer, dus kan eventueel een nieuwe banner voor de site maken :P

Natuurlijk zijn tips altijd welkom, om hoe te beginnen etc. Ik wou zowiezo wel eerst beginnen met het maken van tubes en stoppen. Daarna BP...

Link to comment

Eerste tip: ga veel lezen om te zien hoe het er hier aan toe gaat en waarover dit forum gaat, je kan het best beginnen met de regels. Misschien een beetje te laat aangezien je je eerste warning al vast hebt, maar zo kan je verdere warnings toch ontlopen.

Veel plezier gewenst op het forum!

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ja wees heel eerlijk, een beetje TE streng of niet? Ik voel me hier niet echt gastvrij, laat ik het zo zeggen. Het is gewoon niet eens leuk meer om iets te posten omdat de kans 75% is dat je een warning krijgt en de moderators als een stel felle humanen controleren, op AVP gaat dat wel anders...

Link to comment

Ik heb nog nooit een warning dus het kan niet zo moeilijk zijn om een nuttige post te maken.(no offence)
De mods en de vaste forumleden hebben het forum liever wat informatief en op orde wat ik ze zeker niet kwalijk neem.
Wat op andere forums gebeurt doet hier niet echt ter zake aangezien hier andere regels gelden.
Ik wens je hier een leuk verblijf toe want het is echt niet de bedoeling het onaangenaam te maken.

Keep it safe!

Link to comment
Ja wees heel eerlijk, een beetje TE streng of niet? Ik voel me hier niet echt gastvrij, laat ik het zo zeggen. Het is gewoon niet eens leuk meer om iets te posten omdat de kans 75% is dat je een warning krijgt en de moderators als een stel felle humanen controleren, op AVP gaat dat wel anders...


Dat valt reuze mee, gewoon ontopic blijven en geen zinloze topics in verkeerde secties plaatsen.
Op AVP gaat het inderdaad anders, vandaar ook het verschil in niveau en hoeveelheid topics.
Link to comment

Ik zeg: "Lekker naar AVP gaan dan".
Niemand zal je dwingen hier te posten, het enige wat we doen is eisen stellen aan de kwaliteit van je post.

Daarnaast heb ik natuurlijk geen leven en zit ik dik onder de plak bij mn vrouwtje. Dus ja, ik moet me toch Ergens stoer voelen. Mensen die zich niet aan de regels houden whoopen mag je dus, naast pyro, zien als een hobby van me.
Maar verder zijn we hier best lief hoor. :)

Link to comment
Daarnaast heb ik natuurlijk geen leven en zit ik dik onder de plak bij mn vrouwtje. Dus ja, ik moet me toch Ergens stoer voelen. Mensen die zich niet aan de regels houden whoopen mag je dus, naast pyro, zien als een hobby van me.
Maar verder zijn we hier best lief hoor. :)

Voor mij voldoet deze verklaring :P :P.
Link to comment
Ja wees heel eerlijk, een beetje TE streng of niet?


Echt niet,zo het nu gaat gaat het PRIMA.
Ben zelf ook Mod op een ander forum en daar gaat het nog strenger dan hier.
Deze Mods springen keurig op tijd in allerhande zaken en petje af voor wat ze allemaal doen hier.
De meeste mensen weten nog niet half wat er gebeurt achter de schermen. (Ze waarschuwen en tevens een verklaring omtrent het getoonde gedrag en of schrijfwijze.
Dus geen gevoel van niet welkom zijn,maar je gewoon aan de regels houden zoals ze op dit forum gelden.

Its Simple. :)
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...