Jump to content
PyroForum.nl

Rangen op Acc's


Chemical Pyro

Recommended Posts

Zou het niet een goed iedee zijn om mensen een Rang te geven op basis van ervaring en kennis?

Dan kun je precies zien hoeveel ervaring/kennis iemand heeft lijkt me opzich wel leuk :D.

Er zullen dan wel mensen moeten zijn die de rangen uitdelen, als je .b.v. een project hebt gepost met foto's en uitleg dat je zo een rang omhoog kan komen.

Dit betekend echter wel meer werk.

Grz, Chemical Pyro

Link to comment

Het zou misschien wel iets aan de kwaliteit op het forum kunnen bijdragen maar.. Ik vind het al prima zoals het nu is. Naar mijn idee komen er al een stuk minder kewls op het forum dan bijvoorbeeld vorig jaar, en ik denk dat iemand al na een paar maanden op het forum zelf ook wel weet wie er veel kennis heeft en wie niet. Dus het lijkt mij wat onnodig.

Link to comment

Ik durf namens het Mod team te zeggen dat dit (wrs) niet gaat gebeuren. EN dat zonder overlegt te hebben.
We hebben al eens een soortgelijke discussie gehad. En daar kwam uit dat wij geen tijd / zin hebben om een hoop tijd te besteden aan een ego-boost voor sommige members.
Als je 'goed' bent dan kennen de mensen hier je toch wel. Daar is geen extra titel voor nodig.

P.S.
Medemods die het hiermee niet eens zijn... whoop my booty en verwijder dit dan maar. :D

Link to comment

*whoop*

Hehe, nee hoor. T heeft gelijk.
Zulk een systeem werkt alleen maar als het ook effectief up to date wordt gehouden. Dat betekent heel veel (extra) werk.
Daarbij komt dat ik het nu niet bepaald zie zitten om elke post van iedereen te gaan lezen en analyseren om dan te gaan bepalen wie in welke rang valt.
En aangezien het dan ook subjectief is, krijg je gegarandeerd discussie's daarover.
Het is gewoon goed zoals het nu is. :D

Link to comment
  • 1 year later...

Even een topicbump :)

Ik zat hier laatst over na te denken, en toen kwam ik dit topic tegen, vandaar..

IP.Board, waar dit forum op draait, heeft een "Karma-system" future. Als je dit inschakelt krijgt iedereen een balkje bij zijn naam. Als iemand een waardevolle of interessant opmerking/foto/etc post, kan je hem daar 'karma' voor geven. Iedereen kan volgens mij maximaal 5 punten per dag uitdelen, en alleen aan verschillende mensen.

Zo heb je een betrouwbaar systeem, en ook nog eens makkelijk, omdat IP.Board dit ondersteund!

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ik heb er zelf ook geen belang bij, reageerde alleen even op de discussie.

Vind het zelf ook niet van toegevoegde waarde, ik reageer alleen even over hoe het in theorie zou kunnen, en op welke manier :)
Afgesproken karma uitwisseling is over nagedacht, je kunt niet telkens dezelfde karma geven, je moet het verdelen.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...