Jump to content
PyroForum.nl

Vrijheid...


Moreno666

Recommended Posts

Owh, het is de bedoeling dat ik me inlaat en verklaar waarom niet?

Wel, ik heb het niet zo met die populistische 'zooi'. Leuk dat er actief politiek geparticipeerd word maar dit is een waste of time. Je woont in een van de liberaalste landen ter wereld :) .

Wat denk jij er dan van? :)

Link to comment
Wel, ik heb het niet zo met die populistische 'zooi'. Leuk dat er actief politiek geparticipeerd word maar dit is een waste of time. Je woont in een van de liberaalste landen ter wereld :) .


Dat wil niet meteen zeggen dat het huidige systeem correct fungeert.
Daarbij twijfel ik daar weleens sterk aan.
Ik denk dat een boer met een paar schapen ver weg in de bergen een stuk vrijer is dan wij.
Link to comment
Je woont in een van de liberaalste landen ter wereld
Kijk, zijn we het gelijk over iets eens. Wat ik niet OK vond was die niets zeggende oneliner.
Maar nu over het onderwerp zelf. Zo gek vind ik het niet om in de gaten te houden waar het naar toe gaat met camera's gezichtsherkenning etc... Niet dat ik denk dat het nu al zo erg is, maar een soort waakzaam zijn, waarom niet?
Link to comment

Ja, daar heb je inderdaad gelijk in er zijn nog sowieso gaten in het systeem, en een beetje tegenwind -hier is je woord waakzaam op zijn plek- is zeker niet slecht. Maar de opvattingen genoemd in de tekst zijn een beetje contra productief voor het sociale kapitaal. Met andere woorden, dergelijke gedachten gaan de kloof tussen de bevolking en politiekers alleen maar verbreden.

Van de boer en zijn schaapjes, die kan mss wel eens ongestoord iets 'Detten' maar die moet inboeten in andere vrijheden lijkt me. :P:)

En de oneliner was maar om wat discussie uit te lokken hoor :).

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...