Jump to content
PyroForum.nl

Shells


Weirdo

Recommended Posts

De pistil was echt gaaf, dat vind ik toch een van de vettere effecten.
Dit moet zeker in een 4 inch?
De stars zagen er ook goed uit!
De comet was ook echt perfect getimed.

Al om al prachtige shell!

Edited by Kauyon
Link to comment
  • 2 weeks later...

Het is de volgende compo :

Zink 61
Kaliumnitraat 22
Houtskool 11
Zwavel 4
Dextrine 2

De kleur lag iets meer naar het groen/blauw spectrum.
Ik heb er nog een star test van, waar de kleur beter te zien is.
Deze zal ik er morgen eens opzetten.

Mvg, Kauyon

Link to comment

@ Kauyon
Mooi man, mischien iets meer lift bij de stars. Maar qua timing enzo was die zeker mooi. Nu was die granite star idd wel mooi ja :D.

@ Danny
Mooi man, perfecte inserts enzo. volgende keer alleen grammetje meer flash :lol:

Link to comment
Heb je het kapot gekregen?

Jep, nog geen 5 minuten nadat het pakketje binnen was, ging de receiver al kapot. Onstekers met staalwol gingen prima maar ontstekers met speakerdraad kon hij niet waarderen.

Ik heb de spleetogen al gemailt en ze willen het repareren maar opsturen naar china kost ook weer 11 euro ofzo. :lol: Edited by cojonesm
Link to comment
Guest Goner

Mijn ontsteker van easypyro is nu ook de geest aan het geven, hoog tijd om die Brit eens aan de tand te voelen wat er mis is...
Easypyro

Heb trouwens niet de volle prijs betaald, hij was beschadigd bij de fabriek vandaan gekomen dus heb uiteindelijk maar £60 betaald! :lol:

Link to comment

Met speakerdraad? Hoe heb je dat gemaakt dan? Want een koperdraadje werkt niet hè. Je moet Nichroom hebben. Dat geeft weerstand dus word bloedheet en brand door. Kopr geleid juist als de malle dus veroorzaakt kortsluiting.

Link to comment
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...