Jump to content
PyroForum.nl

5 Gr. Flash


The-Butcher

Recommended Posts

Dus uit eindelijk heb je er niks aan en kan je gewoon het beste met pulverone liften ...

Is ook zo, als je pulverone hebt liggen zou ik dat gebruiken ja. Maar was meer een test omdat ik laatst een kno3 knaller had gemaakt met papieren eindstopjes, en die knalde er uit allemaal. Dus dacht volgens mij werkt dat ook als lift. En het werkt idd goed, als je niks anders hebt.
Link to comment

Had er ook 1tje gemaakt met 2,5 gram lift flash. Die ging echt heel hoog, alleen toen was die buis wel stuk. Zal vanavond nog even wat testen. Heb nu 19mm salute's gemaakt maar die zijn iets dunner als die van gisteren, dus wat losser in de buis zeg maar.

Link to comment

Knap allemaal hoor, ga nu eens werken zoals het hoort!
Er wordt niet voor niets gezegd dat je met pulverone moet liften, je weet nooit wat voor consequenties zulke tests hebben!

PS leer de EDIT knop te gebruiken...

Link to comment
Knap allemaal hoor, ga nu eens werken zoals het hoort!
Er wordt niet voor niets gezegd dat je met pulverone moet liften, je weet nooit wat voor consequenties zulke tests hebben!

PS leer de EDIT knop te gebruiken...


Komt goed... was alleen een testje of je zelf gemakkelijk een knalcake kan maken. Maar weet nu wat er fout kan gaan en wat werkt en wat niet.
Volgend jaar iets moois maken ^_^
Link to comment
×
×
  • Create New...