Jump to content
PyroForum.nl

Internetvrijheid


00h

Recommended Posts

Weinig effect.! bij de ene server eraf ga je naar de volgende.
Wat betreft internet vrijheid;
Ik heb er geen verstand van, Maar...

Internet vrijheid bestaat al lang niet meer, maar internet is te groot om helemaal te filteren.
Met een satelliet verbinding via buitenlandse servers kwam je ooit nog een heel eind, maar is ook grotendeels achterhaald.
Er is al zoveel verdwenen of geblokkeerd over pyro en Chemie in vergelijking tot 10 jaar geleden, maar elke dag komt er ook weer wat bij. Beetje Jojo effect.
Maar google en andere zoekmachines zijn al jaren zwaar gefilterd je mail word al jaren gefilterd, besef ook dat het eigenlijke internet protocol wat wij gebruiken voorheen van defensie was. Elke verstuurde sms wordt gefilterd enz enz.
Een ander voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=IZQuhFZb2to

Een feit: Maat van me werkt bij defensie, Zijn Taak: Brave Burgers en potentieel terroristen Afluisteren en Internet doorpluizen, meer mag ik er niet over zeggen. Je snapt wat ik bedoel.

En naast defensie doet justitie ook heel hard zijn best.!!
Dus wakker worden: Big brother is watching YOU
Maar slaap zacht, er is niet genoeg personeel en tijd en duidelijke wetgeving om wat pyro hobbyisten aan te gaan pakken

M.V.G. Jason

Edited by Jason
Link to comment

Het zou mij totaal niet verbazen als pyroforum onder toezicht staat.
Op de een of andere manier hebben ze er niet echt iets aan gedaan tot nu toe.
Hoe dan ook zijn we lid van misschien wel een van de meest controversiële fora van nederland.

Owja, gadverdamme geenstijl.nl
Magere aangelegenheid is dat.

Edited by User1
Link to comment

Vertaling van boomknuffelaar zn laatste zin in vrij nederlands:
Lullen over illegale dingen moet je niet doen op internet. Ook niet in mail, PM, MSN, whatever. BEHALVE als je verstand hebt van het versleutelen van gegevens. En dat dan ook doet met een goede methode.

Iets duidelijker zo?

Link to comment