Jump to content
PyroForum.nl

Meeting


Guest Goner

Recommended Posts

Guest Goner

Na genoeg topics te hebben vervuild met dit onderwerp leek het mij toch maar eens slim om een apart topic te openen.

Is het misschien een idee om ergens dit jaar, bij voorkeur in de zomer natuurlijk :lol:, een bbq te organiseren en daarna onze kunsten te uiten met na afloop een borrel (of iets in die richting)? Heeft iemand hier een locatie voor? Kortom: Brand los!

Link to comment

Ik weet niet in hoeverre het wijsheid is data, tijden of locaties hier in het openbaar te gaan bespreken. Zeker niet als je van plan bent devices mee te nemen. Zoiets kun je beter via PM of MSN regelen. Het is niet 'verboden' ofzo, maar gewoon niet echt verstandig.

Als jullie dit goed regelen ben ik wellicht ook van de partij.

Link to comment
Guest Goner

Ik denk persoonlijk dat dat meevalt zolang het maar klein blijft, er wordt hier in de buurt het hele jaar door genoeg afgestoken dus zo'n probleem zal het ook niet zijn! :lol:

Link to comment
Guest Goner

Hmmm ja daar heb je ook wel een punt, maar er zijn sowieso nog weinig mensen die een PM hebben gestuurd. Dus als het zo blijft wordt er ook niks georganiseerd!

Link to comment
Guest Goner

Dat zou bijvoorbeeld kunnen ja... Als iedereen die wil komen (al weet diegene niet of hij kan) even een PM stuurt met z'n MSN daarin zorg ik ervoor dat iedereen ze krijgt.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...