Jump to content
PyroForum.nl

Opmerking Forum Constructie


User1

Recommended Posts

Hoi,

Ik open dit topic omdat mij iets op is gevallen namelijk het volgende:
op de hoofdpagina is te zien waar als laats op gereageerd is hierdoor zie ik vaak
dat de andere onderwerpen een beetje doodvallen omdat er gewoon te veel secties zijn
om eventjes snel doorheen te wandelen.

Is het mogelijk om de laats 2 a 3 post per sectie op de hoofdpagina te laten zien.

Ik heb geen idee of andere members het hiermee eens zijn but it's just a thought.

Share one's thoughts
vriendelijke groet.

Link to comment

Daar dacht ik net ook aan! Want ik posten net een filmpje in een al bestaand topic en daarna maakte ik in de dezelfde sectie een nieuw topic aan voor andere filmpjes. En nu zal het andere topic wel wegvalen en bijna niet gezien worden. Dus ik vind het zekker geen slecht idee! Ik stem erin mee! :D

Edited by breezer
Link to comment
  • 6 months later...

Yeah, lets bring this up again.

Ik had een idee om dit "probleem" op te lossen.
Waarom niet op de begin pagina automatisch een overzicht met "todays active topics" of "posts since your last visit"
Op die manier sneeuwen er geen topics onder omdat iemand dezelfde dag nog in hetzelfde sub forum iets plaatst en het dus niet meer zichtbaar is op de hoofdpagina.

Edited by User1
Link to comment

User1:
Ik snap je punt maar als je op View New Posts klikt dan zie je alle posts die zijn gemaakt sinds je laatste bezoek. Daar vallen dus ook Today's Active Topics onder.

Als er geen reactie wordt geplaatst dan is er dus niks gebeurd in dat topic en is het ook niet nodig om deze te laten zien als actief. De posts die je nog niet gezien hebt zijn te zien in View New Posts. Er zijn dan wel topics die doodbloeden aangezien je ze gelezen hebt en het dan uit je gedachten kan dwalen en uiteindelijk wordt het topic langzaamaan vergeten. Maar als iemand iets interessants heeft toe te voegen dan zijn deze topics zo gezocht via zoeken of simpelweg even de subcatagorie induiken.

Wat jij aankaart op de hoofdpagina is dat er maar 1 topic wordt geshowed waar het laatst iets is in gebeurd. Nadat je deze hebt gelezen en je gaat weer terug naar de hoofdpagina zijn er alsnog 2 mogelijkheden:

-Het logo voor de subcatagorie wordt blauw


-Of het logo voor de subcatagorie wordt oranje


Als het logo oranje BLIJFT betekent dat dat er nog een topic aanwezig is die actief is geweest maar die je nog niet hebt gelezen. Op deze manier geeft het forum dus al aan dat er nog een topic is die je nog niet hebt gezien. Hiermee is het probleem in feite al opgelost...

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...