Jump to content
PyroForum.nl

3" Tigertail Shell


mr.stijntje

Recommended Posts

Heya!
Hier weer eens een filmpje van mij. Een 3" TigerTail shell. Dit is mijn tweede 3" shell, de eerste was gevuld met testlading, en dus niet bijster interessant.

Ik heb het bouwproces meegenomen in het filmpje, altijd leuk toch?

mrStijntje_3inchTigerTail.wmv

De break was absoluut niet rond, maar ook niet slecht. Toch zal ik het de volgende keer beter moeten pasten. (Daar had ik nu geen zin meer in :rolleyes: al dat gedoe met lijm en kraft...)
Hierdoor zal ik ook minder lift nodig hebben, omdat hij minder speling heeft in de mortier.
Ook heb ik nu een halve gram flash in de kern van de breaklading gedaan, wat misschien gepromoveerd mag worden naar een of twee gram.

Volgende beter jongens!
gr,
Stijn

Edited by mr.stijntje
Link to comment

Man wat een toffe shell, en de ingredienten zijn zo simpel om te maken. Ik ben ook van plan om voor oud en nieuw een aantal Tigertail shells te maken. Of Chrysanthenum Compo shells.
Maar ik heb nog steeds problemen met mijn kogel molen, en ik moet nog steeds een nauwkeurige weegschaal aanschaffen :rolleyes:
Btw de muziek is dat Audioslave? klinkt namelijk wel lekker, en als paste gebruik jij gom tape? Of heb je kraft en lijm gebruikt.

Edited by Pyrofanatic
Link to comment

Leuk dingetje hoor! Wat ik hier vaak hoor is dat mensen geen zin hebben in pasten vanwege het geklooi met lijm en kraftpapier. Waar ik altijd zin in heb is juist het pasten, ik heb namelijk van dat kraftpapier achtige gomtape. Het werkt super goed even likken erop duwen en klaar het ziet er goed uit en kost echt geen drol ik betaal 3,00,- per rol waarmee ik ong 150 3inch shells mee kan pasten. Mischien is het wel hetzelfde als wat Richard in zijn inkoopactie verkoopt. Iniedergeval je kan het meestal bij een goede schilderswinkel kopen.

Edited by breezer
Link to comment

Bedankt voor alle reacties! :)

Btw de muziek is dat Audioslave? klinkt namelijk wel lekker, en als paste gebruik jij gom tape? Of heb je kraft en lijm gebruikt.
In het filmpje zie je op een gegeven moment een pot lijm en een strook kraft. Nuff said, neem ik aan. :rolleyes:
Muziek is Godsmack, met het nummer "I Am."
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...