Jump to content
PyroForum.nl
-.B.-

Starplates

Recommended Posts

Inderdaad. NIet moeilijk doen gewoon je sterren rollen of cutten. Ik heb zelf ook twee van die dingen gemaakt gehad. Veel werk en eigenlijk vind ik het niet fijn werken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een ieder moet voor zichzelf maar uitzoeken waarmee diegene het prettigst werkt. Toch?

Ik heb zelf geen starplate. Ik rol en cut ook.

Maar wil er wel eentje gaan maken voor kleine shells en zal mijn instructies hierboven eens in praktijk brengen. Kijken hoe dat gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, hier is ie dan! Starplate voor 6 mm stars. Stars worden gebruikt voor bombettes id 20 mm of 25 mm.
Cutten was teveel gepriegel voor kleine stars en dit werkt super. Gaten d.m.v. kolomboor geheel door de aluminium male en female plaat geboord. Daarna stiften van ijzer lijmen met epoxylijm.

DSCF0006.JPG

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×