Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben een pyromaan en verder...

flamekeeper

Recommended Posts

Posted

Ik ben een pyromaan en verder heb ik ng niet zoveel gedaan.. ik probeer altijd kruit uit bestaande troep te halen maar et werkt nooit egt.. ik ben nu bezig met een Kas-Suiker-Rookbom.. en wat ik nog allemaal van plan ben is te veel om hier op te noemen.. dankzij deze site en forum heb ik echt veel inspiratie gekregen *SLIJM* :P ik voel me net een kunstenaar *OVERDRIJF* en nou weet ik nix meer..

ohwja me egte naam is bas voor de mensen die het interesseert :(

Posted

Goed, welkom dan. Mooi dat je nu inspiratie hebt, nu nog the real stuff. Voor je het weet schiet je een paar warnings in de kruising en word je topscorer in de lijst wekelijkse top-3-rule-breakers-en-warned-people.

O, en er zijn ook nog regels, als het je interesseerd.

Posted

Omdat hoofdletters hier verplicht zijn, en k3wl gedoe niet gewaardeerd wordt. Maar dat weet je al, omdat je de regels gelezen hebt (toch..?).

Posted

Ok, mijn fout. Ik zal erop letten vanaf nu.
(Ik had de regels alleen even snel overgelezen want ik mag niet zo lang achter de computer, nu heb ik de regels wel goed overgelezen.)

Posted

Beter je houd je aan de regels. Eén foutje is een warning. Nu heb je die nog niet omdat de nette mensen hierboven je er al op hebben gewezen.

Pyromanen gedrag word hier ook zeker niet getolereerd!

Lees, leer, leef veilig!
Gr33tZ

Posted

Nog een welkom van mij!

Volg de goede raad van de leden hierboven zeker op!

Voor je het weet schiet je een paar warnings in de kruising en word je topscorer in de lijst wekelijkse top-3-rule-breakers-en-warned-people

ROFL
  • 1 month later...
Guest meatyke
Posted

Welkom, Ik hoop dat je hier veel meer zal leren dan SAS uit bestaande troep enz. te halen.
Wat ik ook hoop is dat je snel van je pyromanengedrag afgeraakt want een Pyrotechnicus en een Pyromaan is een GROOT verschil
...

Meatyke

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...