Jump to content
PyroForum.nl

Ik ben Mac

Mac

Recommended Posts

Posted

Hoi

Ik ben Mac, 15 jaar, bijna 16. Pyro vind ik erg interessant, en dan vooral de theorie. Dat laatste komt onder andere doordat ik ouders heb die het niet erg fijn vinden als ik met chemicalien bezig ben, dus daarom heb ik niet de praktijkervaring die veel van jullie wel hebben. Ik ben op dit forum gekomen via Yellowcard, die vlak bij mij in de buurt woont en met wie ik tegenwoordig wel het een en ander maak en afsteek. Wat ik vooral erg leuk vind is het verzinnen, uitwerken en uiteindelijk testen van nieuwe dingen en ideeen(bijv. een tweetrapsvuurpijl).
Tot zover mijn introductie, vragen komen vanzelf denk ik. (ik heb de regels gelezen overigens)

Groet,
Mac

Posted

WelkomMac!

De regels heb je al gelezen, nu maar hopen dat je ze ook toepast. Op je spelling is iig nog weinig op te merken. Keep it up. :)
Ver der hoop ik snel wat van je in praktijk gebrachte ideen te zien.

Have fun, stay safe!
Gr33tZ

Posted

Welkom Mac ! Vet dat je je ook hebt geregisteerd :P

@ Tyneman, We hebben al een hoop dingen uitgeprobeert. Parachurte vuurpijl-idee is al uitgevoert, 2-traps vuurpijl idee is al uitgevoert, raket-idee is al uitgevoert :) .
En laatst mortier afgestoken samen. Die was alleen wel op de klassieke manier, ahoewel Mac me heeft geholpen met het vinden van de mortier buis hehe :D .

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...