Jump to content
PyroForum.nl

Hulzen

gamekeeper

Recommended Posts

Posted

daar zitten gaten in die naar binnen uitsteken dus da,s niet zo goed maar ze zijn wel stevig.
k ga binnenkort ff bij de gamma en bij doe t zelf winkels kijken :P

Dan heb jij dus de verkeerde , jongen .
Ik gebruikte ze altijd zonder gaten .
  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
hmm knallen ze dan niet ofzo?? :twisted: :P 8) :P wel raar :D

Lijkt me logisch toch ,
Je hebt soorten alu folie waar 2 gaten in de wand van de koker zitten
dus kan je maar een klein stukje van de rol gebruiken :idea:

edit : 3 gaten zelfs !

Posted

Die van mij ook niet, maar ik rol ze toch liever zelf, daar kan je tenminste op gaan staan zonder dat ze doorbuigen.

En ff rustig aan met die smileys, dat leest irritant.

Posted
Die van mij ook niet, maar ik rol ze toch liever zelf, daar kan je tenminste op gaan staan zonder dat ze doorbuigen.

Uiteraard ...
maarjah, als je een goede flash gebruikt , dan maakt het weinig uit ..
Posted

Uiteraard ...
maarjah, als je een goede flash gebruikt , dan maakt het weinig uit ..

Uiteraard, maar ze hoeven niet per se uit elkaar te knallen. :wink:
Posted

ik heb ergens op deze site(een tijdje geldeden)gelezen dat je voor hulzen vasaline kan gebruiken maar ik kan t nergens meer vinden ook op google kon ik t niet vinden
wie weet waarvoor ik dat kan gebruiken?
alvast bedankt

Posted

Vaseline smeer je op de stok wanneer je hulzen gaat rollen, zo plakt je huls niet aan je stok vast mocht er wat houtlijm tussen komen.
Het gaat er gewoon om dat je wat vet gebruikt, volgens mij kan je er net zo goed een labello tussen smeren.

Posted
Vaseline smeer je op de stok wanneer je hulzen gaat rollen, zo plakt je huls niet aan je stok vast mocht er wat houtlijm tussen komen.
Het gaat er gewoon om dat je wat vet gebruikt, volgens mij kan je er net zo goed een labello tussen smeren.

Ja dat probleem had ik ook altijd met mijn jeans hulzen (spijkerstof) heb soms een staaf moeten vernielen om de huls eraf te krijgen :P
Posted

Ik maak vanavond een proef huls. Ik rom een stuk kranten papier 10 cm breed en 15 cm lang. Zou hij dan sterk genioeg zijn voor een raket motor.

De reden waarom ik kranten gebruik, is als proef en omdat ik geen kaft papier meer heb. Ik post wel als ze droog zijn.

Posted

ik gebruik vaak kaft papier ipv kraft papier, hiervan kun je ook hele sterke hulzen maken, en een stukje van 10 x 15 cm oprollen? (bedoel je dat?) dat lijkt me een beetje slap. ik zou hem minstends van een stuk van 10 x 30 maken, als je hem echt stevig wil hebben tenminste.

Posted

Zoek je ruzie Mastertje. Ik heb meer ervaring jij. Ik weet ook niet alles, maar ik probeer eerst voor dat ik vragen ga stellen. Misschien moet jij dat ook eens proberen. Dat schilt een hoop irritatie.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...