Jump to content
PyroForum.nl

Wat zit erin, en haalt 'ie daarmee 'De Next-gen' nog?!


huugje

  

40 members have voted

  1. 1. Haalt jou computer DE next-gen?

    • Makkelijk!
      11
    • Net aan...
      7
    • Ik denk het...
      2
    • Nee, Ik denk het niet...
      3
    • Nee, Absoluut niet zelfs!
      5
    • Waar heeft die kerel het toch over, 'Next-gen' WTF !?
      6
    • Het zal mij allemaal m'n reet roesten!
      6
    • Ik heb thuis geneens een computer, Ik zit nu namelijk in de bieb!
      0


Recommended Posts

Ik heb nog steeds geen nieuwe comp. Maar er komt dus wel even een mooie nieuwe intel processor in. Dan wel niet van 900 euri, maar wel die van 500 als het goed is. En qua videokaart weet ik niet helemaal wat ik ga doen. Wachten op de nieuwe DX-10 kaarten, en dan nu een matige kaart. Of een 7900 GT(X, maar ik denk het niet, zie prijs kwaliteitverhouding).

Maargoed, er komt nog een mooi groot bakbeest als beeldscherm. Ik heb het niet zo op LCD's en TFT's bij computers. Het kijkt gewoon klote vind ik. Verder komen er gewoon goede componenten in, moederbord, werkgeheugen spelers, fan's en dergelijke.

Link to comment
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bedoel je dat je een nieuwe processor op het moederbord gaat zetten die je al hebt? Kijk dan wel uit dat je het goed doet he :lol: . Als je merkt dat je moet gaan drukken dan zit t ergens niet goed. Als ik jou was zou ik wachten op de 8 serie van geforce. Das wel een stap vooruit. Daar zou ik wel nog een half jaar op wachten. Welke processor wil je erin gaan zetten?

Een LCD scherm kan erg goed zijn. Ze zijn erg licht en je hebt geen last van lage FPS. Als je een scherm hebt met 2ms responstijd, kijkt het erg goed. Zo heb je bijvoorbeeld niet de witte sluier achter je cursor aan als je zwarte achtergornd hebt. De TFT's en LCD's werken ook digitaal. Zo komt ook op het beeldscherm wat uit de videokaart komt. Als je een beeldbuis pakt heb je een tussenstuk nodig die het digitale in analoog omzet. Zo maak je van het goede signaal van je nieuwe videokaart al meteen iets wat minder goed is.

Link to comment
Guest wolkje

Mijn LCD scherm is een BenQ 19" met 4ms responstijd.

EN als je een nieuwe proseccor koopt koop dan in een weg de laatste nieuwe opteron dual core 64 bit proseccor van AMD deze is in gen week tijd gehalveerd in prijs omdat AMD de concurentie met intel aangaat, hierdoor verlaagt AMD zn proseccor prijzen met 50%

Link to comment

Maar ik heb gehoord dat die Conroe wel geschikt is voor gamen. Hij is ook aardig wat sneller dan de AMD's. Ook heeft de Conroe een ander chip model, en daarom niet het zelfde is als alle Pentiums, die inderdaad beter voor beeldbewerking zijn. Ik zal alles nog eens nalopen, maar zo heb ik het gehoord.

Link to comment

Pentium loopt inderdaad sneller dan AMD. Mijn AMD 64 3800+ loopt standaard 2400 mhz, overgeclocked 2600. Toch is ie net zo snel als een pentium op 4000 mhz. Je moet bij AMD naar de naam kijken. Dan krijg je de beste indruk van hoe snel ie is, vergeleken met pentium. Het aantal mhz is ook niet helemaal het zelfde als de snelheid, zo is dat ook met amd en pentium.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...