Jump to content
PyroForum.nl

Voorzichtig


Recommended Posts

Ik had m'n eerste green/meal/black (niet ballmilled, wel heel goed gemalen en geperst in bankschroef) powder wel getest in dit weer, maar ik zorg dat ik er altijd een waterfles bij heb en test het op een plankhout op een steen. Na afloop besproeide ik de plank hout nog om zeker te zijn dat het niet meer gloeide.

Link to comment
Als ik spul heb dat hard kan fikken, of een mooie explosie teweegbrengt, dan doe 'k dat altijd in de duinen. Mooi tussen 2 grote bergen zand.
En bij mijn weten brand zand niet echt goed :)

Heb je daar dan geen last van de wind?
Link to comment
Het enigste dat op mijn afsteekplek in de fik kan gaan is mischien ik zelf. Altijd op een grote open zand plek, net de woestijn. Met wat boompjes. Idiaal voor vuurwerk.


Inderdaad, dat stuk heb ik gezien in een van je filmpjes, echt wel mooi stukje grond. :)
Link to comment

Ik had gisteravond een 300 gram zware rookbom naast een sloot afgestoken. Het stond op klei maar er lag een beetje gras in de buurt. Tijdens het afsteken zag ik dat het gras in de brand vloog. Gelukkig viel het achteraf wel mee.

Link to comment

Damn...... :)
Dom dom dom dom dom
Eigen schuld eigenlijk wel, hij heeft het opzich ook wel verdient, want komop zeg, glas als huls, en vooral sterretjes als lont, dat is vragen om problemen!!!

Hij heeft zwaar veel geluk dat er niks in zijn gezicht kwam!

(P.S. Hij kan wel goede BP maken :P:P )

Link to comment

Hij heeft idd wel geluk,ik zweer het die hele site staat vol van K3wl shit.

Gunpowder is toch geen BP,een soort flash toch?

Je ziet ook echt een fractie van een seconde dat die luchtdruk kon ontsnappen,en toen was het al te laat.

Edit: dit is wel een goeie advertentie om nooit glas te gebruiken.(of een te kort lont natuurlijk)



Lttrz

Link to comment

Jij leest totaal niet goed.

Ok,dan is die comerciele shit redelijk sterk :)


Op die site waar het filmpje staat, wat er nota bene boven staat.

This was two years ago, i took some home-made gun powder and filled a glass bottle (we ran out of cans) about 1/5 full and used a sparkler (we ran out of fuse) to light it and it went off right next to me... i still have glass in my leg.
Link to comment
Jij leest totaal niet goed.
Op die site waar het filmpje staat, wat er nota bene boven staat.


Ok ik heb er vast overheen gelezen,kan gebeuren :) .


Lttrz
Link to comment

Rofl, dat eerste filmpje is wel lachen. Als ik iets afsteek zoek ik altijd een plaats waar veel zand is zodat ik het in het zand kan afsteken. Als er dan nog iets mocht misgaan is het zand er nog om te blussen. :) Trouwens, met dit warme weer en droogte steek ik niet graag iets af in de dag, dan wacht ik meestal tot 's avonds, als het al wat afgekoelt is.

Link to comment

Ik steek ALTIJD op 't terras iets af (denk aan simpele dingen: testen van fontein compo bijv.).
En de grotere dingen (mortieren, cake's, mines, pijlen) steek ik altijd af op een staalplaat bij onze dijk.

En idd, altijd er voor zorgen dat je zand bij de hand hebt.. :)

Link to comment
Guest wolkje

Echt niet normaal dat 2 de filmpje, hoe dom kan je zijn, ik zou het in eerste instansie al niet proberen.
Man en dan 4 maand en 23 hechtingen later geneest de wond pas.
:)

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...