Jump to content
PyroForum.nl

WK voetbal


Recommended Posts

Ik was voor de Fransen. En die verloren. :)

In de eerste helft domineerde Italie licht maar bleef Frankrijk redelijk meespelenen hield om die reden ook gelijk spel aan. Over de penalty valt wat te zeggen, maar die Italiaan kwam al teneerste met een rotgang in en het leek of hij iets wilde doen. Toen de Italiaan inhield was dat neit neit genoeg en tiktde de hak van de franse speler aan. In de tweede helft vond ik Frankrijk echt de betere ploeg, in alle opzichten beter. Italie creerde zelf ook minder kansen waar het wel had gekund. De eerste verlenging, het begin gelijk, maar frankrijk zakte af. Door de kramp van Henry bijvoorbeeld. In de Tweede verlenging was Frankrijk absoluut minder en - door Zindedine zidane - ook onsportiever. Het hoogtepunt, Zidane die een harde kopstoot op de borst van Materazzi (dacht ik) geeft, zeer onsportief. Over de penaltys hoef ik niet te praten, gewoon dikke pech van Marcel Desailly die - waar Zidane mazzel had/kundiger was - de bal net voor de lijn laat neerkomen.

Ik vind het jammer dat Frankrijk heeft verloren, maarja, je doet er niets aan.

Link to comment

Weet je wat pas vaag is,ik had op het nieuws gezien dat ze de italianse clubs lichter willen straffen
omdat Italie het Wk gewonnen heeft. :P

Ze komen ook overal onderuit he. :)
(niet dat mij het wat boeit,maar het zou wel leuk zijn als alle goeie spelers weggaan bij de clubs,omdat ze gedegradeert worden)

Lttrz

Link to comment

Nog veel leuker is dat als de club naar de Serie C gaat de voetballers blijven en spelen in mini stadions(of niet eens), en dan komen al die nietige ploegjes naar Turijn om bij Juventus te spelen. Wat een vernedering zou dat zijn voor Juventus. Maarja, al die sterspelers zijn waarschijnlijk weet te hoog(naar hun eigen mening) om te blijven, ze gaan vast allemaal weg, de pussies. :)

Even ter vermelding, de Serie C staat ongeveer gelijk aan een Nederlandse competitie goede met hoofdklasse clubs.

Link to comment

Ze zullen waarschijnlijk bijna allemaal weggaan,alleen cannavaro zei dat ie bij juventus zou blijven wat er ook gaat gebeuren.
De anderen hebben nog bijna niks gezegd.

Alleen Buffon heeft al gezegd dat ie weg ging als juventus word gedegradeert.

Lttrz

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...