Jump to content
PyroForum.nl

Weegschaal tot 1 gram nauwkeurig


Recommended Posts

1 gram nauwkeurig vind ik nou niet echt een goede weegschaal. Het is handig voor super grote hoeveelheden en de wat minder ingewikkelde pyro elementen.
Als je met ingewikkelde compo's werkt, en je wilt bv. kleine hoeveelheden maken omday je of niet veel nodig hebt of omdat het heel duur is, is het wel handig als je een wat nauwkeurigere hebt. Die niet eens heel duur.

www.detectorshop.nl
Hier kun je geweldige weegschalen kopen, heel nauwkeurig, en niet eens zo duur. Ik heb gister de 0-200 gram, 0.02g nauwkeurige weegschaal daar beteld. Kom als het goed is binnen enkele dagen aan :lol: .

Link to comment
Guest wolkje

Ik gebruik maar een weegschaal.

Tot 100gr op 0.01gr naukeurig, het is een zakweegschaal, handig gaat overal mee naar toe.
kijk is op ebay vind je al een hoop goiekope/kwaliteits weegschalen.

Link to comment

Deze weegschaal is inderdaad wel handig. Kan veel aan, en is nog precies ook. Ik denk dat dit inderdaad wel een aardige koop gaat worden. Wel even een dingetje waar de anderen ook op moeten letten. Andere mensen hebben ook ogen en hersens, en ze zijn ook nog eens Nederlander. Kortom, als alle factoren ook maar een beetje werken hebben die mensen het ook door dat het een koopje is. Zij dus ook zo vroeg mogelijk heen om dat ding te halen. Kortom: WEES ER OP TIJD BIJ!!!

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...