Jump to content
PyroForum.nl

hoeveel geven jullie uit aan vuurwerk


EINSTIJN

hoeveel euro geven jullie jaarlijks uit aan vuurwerk?  

49 members have voted

  1. 1.

    • 0-10
      5
    • 10-25
      8
    • 25-50
      9
    • 50-75
      11
    • 75-100
      1
    • 100-150
      6
    • 150-200
      3
    • 200-250
      0
    • 250 of meer
      6


Recommended Posts

2 miljoen klapper? laat me niet lachen.
Die dingen zijn NIET in belgie te krijgen, ze zijn er nog wel in suriname.
maargoed, je wilt zeggen dat je oom ze importeert ofniet?
In belgie is er met KvK alleen de 100.000 klapper te krijgen, en als je een goede connectie heb met het illigaal vuurwerk wereldje, kan je met veel moeite nog aan een 200.000 of mischien een 300.000 klapper komen.


Warcore, die klotehekel aan opscheppers heeft.



mijn oom wekrte (niet ontslagen) bij een transportbedrijf vandaar dat hij er aan kan komen (hoe hij het precies doet, dat moet je niet aan mij vragen.
(en ik bedoel trouwens 2x een 1miljoen klapper.

maar misschien was het ook wel een weetikveelhoeveel klapper je noemt een duizendpoot toch ook geen 42poot... je moet maar es bij google kijken bij miljoenklapper bij afbeeldingen moet je ze maar eens tellen ik kom niet op het getal 1miljoen uit.

Gebruik a.u.b. hoofdletters aan het begin van je zin. Dat geld ook voor je andere posten hier. + ik heb je post met een zinloze opmerking hieronder maar verwijderd. Als je niks nuttigs kan plaatsen met betrekking tot het onderwerp moet je het maar niet plaatsen. (Prophet)
Link to comment

Zeker een heleboel 100.000 klappers aan elkaar gemaakt zeker. Ik geef maximaal honderd euro uit. Voornamelijk aan siervuurwerk. Die grote pakketen zijn al minstens 30 euro. Als ik alles heb afgestoken sloop in alle kartonnen kokers uit de potten.

Link to comment

@ Warcore oke het was dan een 100.000 klapper, maar als je trouwens opscheppers haat, wat ga je zelf stoer doen over 800euro. Dat van mij komt opschepperig over maar 800 euro ook. Ik wil hier nu geen ruzie overgaan maken dus laten we gewoon weer gezellig doen en ophouden over de miljoen klapper.

(Moet er trouwens nog een poll komen over chems? Zo ja dat wil ik wel doen)

Link to comment
@ Warcore oke het was dan een 100.000 klapper, maar als je trouwens opscheppers haat, wat ga je zelf stoer doen over 800euro. Dat van mij komt opschepperig over maar 800 euro ook. Ik wil hier nu geen ruzie overgaan maken dus laten we gewoon weer gezellig doen en ophouden over de miljoen klapper.

(Moet er trouwens nog een poll komen over chems? Zo ja dat wil ik wel doen)


Ik heb foto's gezien en dat waren er niet weinig. Het was wel degelijk 800 euro, daar kun je van op aan.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...