Jump to content
PyroForum.nl

miech


miech

Recommended Posts

Ik ben miech, en in het dagelijkse leven Michiel. Ik bouw al een jaarje of vier allerlei ontploffende dingen, en hou me ook bezig met (vuur-) wapens. Ik ben een echte scheikunde nerd zoals ze dat noemen, en dus ook de favoriete leerling van mijn scheikunde leraar (vergemakkelijkt het krijgen van chemische stoffen van analytische kwaliteit). Mijn favoriete stoffen zijn nitrocellulose en ammoniumnitraat, maar de andere mogen er ook zijn.

Link to comment

Mijn scheikunde leraar geeft me zeker aan als ik om die stoffen vraag. :(
Maar als nog welkom.8)

En check de regels ff,voordat iemand me voor is :wink:
(dan komt alles goed)

Lttrz

Link to comment

Nou, ik moet zeggen, ik heb toch wel een zwak voor NC. Hoe het zo snel brand en als je toch een langzame variant hebt, hoe het zonder al te veel hitte brand....

Maar welkom op dit forum! Ik hoop dat je nog veel leert, maar volgens mij weet je al wel het nodige van scheikunde (aan je andere posts te zien).

Ik ben bijna niet meer op school (examens), maar chems krijg ik erg moeilijk mee. Jood, broom en (per)cloraat verbindingen krijg ik per definitie niet mee, dus moet ik ze maar bestellen :(.

Wat is zoal je ervaring rond vuurwapens? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :D.

Link to comment

Welkom miech,

Vergeet niet de regels te lezen en toe te passen. :( Veel plezier op dit forum.

@Tommy, gebruik in godsnaam nou eens hoofdletters aan het begin van een zin en let op je spelling/grammatica. Ik heb al 3 posts aangepast van jou vandaag maar ik heb geen zin om de twee boven ook nog aan te passen. Let er in het vervolg a.u.b. eens op.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...