Jump to content
PyroForum.nl

Eurovision songfestival winnaars Lordi


Warcore

Recommended Posts

Sluit ik me bij aan CC! Klopt echt, heb me ook wel zo gevoelt, maarja, ik was 12 en de enigste alto in mn jaar ongeveer, wat wil je :).

Doet een beetje denken aan die clip van Evernesence, waar die zangeres uitgelagen wordt door die 2 blonde bitches...Maar deze clip is ook echt zeeer vet!

Link to comment

Zouden ze ook gewonnen hebben zonder die pakken?
Ik geloof van niet, omdat ze zich deze keer extra hebben opgedoft en een totaal nieuw genre van muziek hebben laten zien, wil niet zeggen dat het ook maar iets te maken heeft met muziek :!:

Ik defineer muziek altijd met gezelligheid, ontspanning en het mensen bij elkaar brengen(vriendschap) :(. Maar in dat lied zie ik daar niets van terug :!:

Ik zou zeggen: "terug naar die oude goede tijd".

Romeró

Ps: Ik ben christelijk, so what 8) :?:

Link to comment

Ik weet wel zeker dat ze zonder die pakken niet gewonnen zouden hebben. Performance is even belangrijk op het ES als de muziek. Zodra er een camera bij is wordt het even belangrijk een leuke act neer te zetten als het spelen/zingen van een nummer.

Ik defineer muziek altijd met gezelligheid, ontspanning en het mensen bij elkaar brengen(vriendschap). Maar in dat lied zie ik daar niets van terug


Achja, visies verschillen, smaken verschillen. :wink:

Ps: Ik ben christelijk, so what


Dat betekent niet meteen dat je dit niet mooi hoeft te vinden hoor, er is christelijke rock/metal genoeg hoor. :mrgreen:

Ik ben wel blij met dit als nieuwe ontwikkeling, misschien stuurt Finland volgend jaar een wat betere band in, Sonata Arctica zou wel leuk zijn (dan is het voor de meeste kijkers ook niet meteen weer ontzettende herrie).
Link to comment
Zouden ze ook gewonnen hebben zonder die pakken?
Ik geloof van niet, omdat ze zich deze keer extra hebben opgedoft en een totaal nieuw genre van muziek hebben laten zien, wil niet zeggen dat het ook maar iets te maken heeft met muziek :!:  

Ik defineer muziek altijd met gezelligheid, ontspanning en het mensen bij elkaar brengen(vriendschap) :(. Maar in dat lied zie ik daar niets van terug :!:  

Ik zou zeggen: "terug naar die oude goede tijd".

Romeró

Ps: Ik ben christelijk, so what 8)  :?:

Fout, zo treden ze altijd op :wink:
Link to comment

Als ze hun masker afzetten, zjn het mensen met pakken aan. Als ze hun helmen niet afzetten, zijn het monsters ( zogenaamt dan he :wink: ) . Snappe jullie ? Daarom zetten ze die maskers niet af, omdat het dan minder echt is. En ja, dat is inderdaad om de media aan te trekken.



er is christelijke rock/metal genoeg hoor.


inderdaad, ooit gehoort van POD ?
Link to comment
Als ze hun masker afzetten, zjn het mensen met pakken aan. Als ze hun helmen niet afzetten, zijn het monsters ( zogenaamt dan he  :wink: ) . Snappe jullie ? Daarom zetten ze die maskers niet af, omdat het dan minder echt is. En ja, dat is inderdaad om de media aan te trekken.




inderdaad, ooit gehoort van POD ?

Euhm... dat is vrij duidelijk hoor, snapt iedereen hier volgens mij wel :wink:

En ja POD ken ik, maar christelijke rock of metal vind ik dat niet.
Link to comment
Ja maar ik bedoel de gedachte er achter. Ach laat ook maar, zoiets is eigelijk spreektaal geen schrijftaal.

Maar je vind je POD niet christelijk, of vind je het geen hard rock/metal ?

Niet christelijk, ze maakte een soundtrack voor Little nicky (een film) daar gaat het erover dat die nicky de duivel op aarde is.
Denk niet dat ze er een soundtrack voor maken dan he.
Link to comment

POD, tja, daar heb ik ooit van gehoord.
Maar zoals jullie misschien weten zijn er binnen het christelijk geloof,
aardig wat verschillende stromingen :!:

Dus het kan dat sommige mensen het geloof anders beleven dan anderen.
Dat wil dus niets zeggen over of die mensen(POD) het goed hebben of niet.

Maar als jij je als mummie, heks???, of een duivel gaat verkleden, wil niet zeggen dat jij zulke goede bedoelingen heb. Niet dat mummies niet zeer interresant zijn... maar ik denk niet dat ze dat bedoelen, i.v.b. horror.

Net als iemand hier op de site, ik zal geen naam noemen. Maar zijn naam is een god waar mensen vroeger hun kinderen voor liet verbranden in die god zijn armen, of ze lieten hun kinderen over vuur lopen. Dit speelde zich af in het land Kanaän.

Maar genoeg hier over.

fijne avond

Romeró

Link to comment
Net als iemand hier op de site, ik zal geen naam noemen. Maar zijn naam is een god waar mensen vroeger hun kinderen voor liet verbranden in die god zijn armen, of ze lieten hun kinderen over vuur lopen. Dit speelde zich af in het land Kanaän.


WTF??? Wil je nu zeggen als iemand zich verkleed in een heks hij of zij slecht is?? of wat is nu de bedoeling van dit bijbels tekstje???

Pff ik versta die gelovigen toch niet, dagelijks sterven duizenden mensen door al dat geloof, je zou er genoeg van krijgen. Maar dat is een ander verhaal (denk ik).
Link to comment
Net als iemand hier op de site, ik zal geen naam noemen. Maar zijn naam is een god waar mensen vroeger hun kinderen voor liet verbranden in die god zijn armen, of ze lieten hun kinderen over vuur lopen. Dit speelde zich af in het land Kanaän.


Zozo, ik had niet gedacht dat iemand dat zou weten!

Maarja, wat vind jij een 'heks'? Meiden die zwarte kleren dragen? Zwart haar erbij? Spike kettingen? Ik weet het niet, de definitie voor 'heks' ligt bij iedereen anders, en sommige mensen vinden het ook mooi (en ja, ik vaak ook). Kwestie van smaak denk ik!
Link to comment
Maar als jij je als mummie, heks???, of een duivel gaat verkleden, wil niet zeggen dat jij zulke goede bedoelingen heb. Niet dat mummies niet zeer interresant zijn... maar ik denk niet dat ze dat bedoelen, i.v.b. horror.


Dan moeten we inderdaad wel een goede definite hebben over de 'heks', in de middeleeuwen had men daar niet veel moeite mee, maar de gevolgen waren niet bepaald geweldig voor de desbetreffende 'heksen'.
En iemand die zich al mummie verkleed hoeft niet meteen slechte bedoelingen te hebben hoor (feestje?), daarbij was mummificeren gewoon een onderdeel van het geloof. Dat ze weer tot leven komen, tja, dat zie je enkel in films. :(

Sommige mensen willen inderdaad wel gewoon shockeren met hun uiterlijk (Marylin Manson, Cradle of Filth), maar dat is dan meer onderdeel van hun stijl, dat hoeft dan niet per se met slechte bedoelingen te zijn (hoewel je het natuurlijk aanstootgevend kan vinden, maar dan wordt het een (eindeloze) discussie over 'waar ligt de grens' ).

Net als iemand hier op de site, ik zal geen naam noemen. Maar zijn naam is een god waar mensen vroeger hun kinderen voor liet verbranden in die god zijn armen, of ze lieten hun kinderen over vuur lopen. Dit speelde zich af in het land Kanaän.


No offence hoor, maar ik ken ook nog een God waarvoor de nodige veldslagen gevochten zijn en hele steden uitgemoord. Dat beperkte zich ook niet tot 1 landje. :roll:

Afijn, geloof is en blijft een verrekte lastig punt om over te discussiëren, zoals romeró al zei, mensen beleven hetzelfde geloof anders. Dit zorgt voor veel verschillende opvattingen.

Deze heet trouwens ook Moloch :D : http://www.zo.utexas.edu/courses/bio213/Moloch.jpg
Link to comment

@ Ananas, dat beestje vangt toch water op met zijn lichaam, wat dat water dan weer naar zijn bekje leid?

Maar wat ik ermee bedoelt te zeggen is dat heksen en duivels meestal horen bij het satanisme. En dan bedoel ik niet dat als je, je verkleed als een heks dat je dat dan ook ben. Maar er zit zo'n grote macht achter.
En misschien klinkt dat voor jullie misschien vreemd, maar ga maar eens naar een echte heks of een satanistische kerk, daar gebeuren hele vreemde dingen, die niet te verklaren zijn door wat dan ook.

En natuurlijk zijn er in de middel eeuwen dingen gebeurt die niet hadden gemogen, maar als die mensen dingen deden in God's naam, wil nog niet zeggen dat Hij zelf daarachter stond.

Romeró

Link to comment

Is 'hekserij' of beter genaamd 'wicca' niet het geloof van de natuur??
Bij mijn weten doen 'heksen' niet veel meer als naakt door het bos dansen en lief zijn voor plantjes. :( (<-- ja, is niet waar, weet ik)

Volgens mij is het zo dat ware heksen zich juist zeer positief gedragen tegenover de wereld waarin zij leven (Inclusief mensen)

Maar laten we in dit topic alstublieft geen theologische discussie beginnen.
Als het songfestival is uitbesproken kan dit topic denk ik wel gesloten worden.

Gr33tZ

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...