Jump to content
PyroForum.nl

Cake's

Duvel

Recommended Posts

Posted

Hey iedereen,
Ik ben erg benieuwd wat mijn medemensen als loading voor cake's gebruiken..
Dus post hier maar alles wat met Cake's en Cake inserts te maken heeft..

Mijn foto's volgen nog.. :wink:

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

NOU..
Sorry voor het grote uistel.. een heel verhaal.. :wink:
Ik heb 'm afgestoken, en JA, het was een succes om het zo maar te zeggen.. :( , met maar 1 nadeeltje (maarja)..

Dit is volgens mij m'n eerste vuurwerk dat ik hier post, ik heb wel meer gemaakt, maar ik neem niet alles op..:D

Verwacht er niet te veel van.. het is m'n eerste.. :roll:

Foto's:
In de 3 kleine zitten stars uit een romeinse kaars (:oops:), en in de grote een eigen gemaakte pumped star (Willow), hij bleef alleen te lang door branden.. :D

Filmpje:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...t._Cake_Box.mp4

In 'real life' zag het er veel beter uit hoor..!
Vragen ? Stel ze.. ! :D

Posted

Ziet er netjes uit hoor. Ook de timing tussen de componenten vind ik erg netjes.
Idd jammer dat die laatste wat lang doorgaat, maar het effect werkte iig wel. :D

Erg netjes voor een eerste keer hoor Duvel. Be proud!

Gr33tZ

Posted

Wat heb je gebruikt om ze aan elkaar te linken? Visco?

Zijn er trouwens mensen die visco hebben kunnen kopen in nederland? (dit is niet om bronnen vragen, gewoon intresse. Bronnen Pm'en mag altijd natuurlijk :D)

Posted

Die regel geldt toch alleen voor chemicalien, enz.

En er was trouwens een model-rakketten webshop ofzo (waarvan de link volgens mij hier nog ergens staat) waar ze lont verkochten...
(niet erg lang, maar ach :D)

edit: hier staat de link...

Posted

Ja ik ben ook op zoek naar lonten, als iemand iets weet, PM me graag :D !
En bij mij doet het filmpje het niet :D zal wel weer aan mijn oude PC liggen, zoals wel vaker. Zou je het alsjeblieft willen uploaden bij bv. http://rapidshare.de ? Die werkt namelijk altijd :( .
Ik ben erg benieuwt naat die ''pumped star'' van jou, hoe heb je die in elkaar gezet/gemaakt eigelijk ?

Posted

Ik had het over goedkoop lont :D niet over 5 euro per meter :D. Dat lont van die andere link had ik inderdaad al gezien maar ik ben opzoek naar een rolletje. Ik weet wel een winkel, maar dat is in belgie, en die sturen niet op =

Posted

En dat was weer genoeg over de lonten an sich.
Daar hebben we een apart topic voor.

Nu weer terug naar de Cake (Al dan niet met kaarsjes)

Gr33tZ

Posted

Met een afgesneden injectie spuit.. en de compositie is een Wilow, ik zal 'm ook een keer bij 'sterren' posten.. :wink:

Posted

Lol, Download het dan :D.

En weer ontopic:

Zou je niet een soort van romeinse kaarst kunnen maken, met zelfgemaakte stars, en dan af en toe een fontijntje er tussen? (als je nie begrijpt wat ik bedoel, zeg het effen;))

Posted

Zou er geen fontijn in doen. Gewoon star - lift-powder - vertrager - star - lift - enzovoort.

Of maak een fontijn met af en toe een star erin, geeft ook een leuk effect.

Gr33tZ

Posted

Ik heb een vraagje waar ik al een tijd mee zit:
Hoe worden in godsnaam de eindstoppen gemaakt in een bepaalde insert?

De ene kant kan je gewoon met 'kattenkorrel-poeder' een eindstop rammen en een lontje er door heen,
dan gaat je 'vulling' erin (BP met star lading als voorbeeld), en die andere kant?
Die kan je natuurlijk niet rammen, want dan ram je je 'vulling' kapot.
- Hoe wordt dat gedaan in comercieel vuurwerk?
- Hoe doen jullie het?

Dit is een beetje vage replay, mijn excusses.. :wink:
Duvel

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...