Jump to content
PyroForum.nl

Fonteinen en meer


yellowcard

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik open deze topic om wat te bespreken over fonteinen. Ik ben hier zelf een beginner mee, maar ik heb toch het idee dat het aardig goed is gelukt :lol: ! Ik gebruik houten eindstoppen. Dit werkt goed, want het gaat niet kapot en er kan goed vuur doorheen.
Hier heb ik wat media van mijn eerste, klein maar heel erg fijne fontein ! Ik heb er nu nog een naast me liggen, foto+film ervan komen later in deze topic.

Foto:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...le=DSC02134.JPG

Filmpje:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...le=MOV02135.MPG

Ik denk dat dit een goed begin is. Hij is klein en spuit kort vuur, maar toch wel hoog en met veel vonken !
Hebben jullie nog tips kwa hoe groot je het gat aan de bovenkant moet maken ten opzichte van je huls ? En lengte huls ?
Hopelijk hebben jullie ook wat tips, foto's en misschien zelfs filmpjes van jullie fonteinen :lol:

Groetjes, yellow :wink:

Link to comment
  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hier een paar dingen van mijn 2e fontein, hij ging wel aardig alleen het filmen is niet helemaal gelukt. Me vader ging filmen, en hij hield hem op z'n hop , 90 graden gedraait volgens mij.
En m'n vader filmde nog een tijdje door nadat de fontein al klaar was, hij begreep volgens mij niet helemaal dat ik 't op internet ging zetten, maar goed, nu hebben jullie ook een stukje van em huis gezien.

Film:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...le=MOV02139.MPG

Foto 1:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...le=DSC02138.JPG

Foto2:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...le=DSC02136.JPG

Deze ging dus niet helemaal goed, en het filmpje is mislukt. Maar het si toch iets, en zonde om het niet te delen.
Volgende keer beter :wink:

Groetjes, yellow :wink:

Link to comment

Mooi gemaakt yellow, ziet er goed uit.