Jump to content
PyroForum.nl

MU Online


Recommended Posts

ik heb ook runescape gespeeld, toen ik als level 69 member gehackt werd was de lol er snel af, het is aardig wat werk om 2 miljoen gp, een full rune gold trimmed, dragon long, en tienduizenden runen terug te krijgen..

ik heb daarvoor ooit tibia gespeeld, maar daar is geen drol aan, dus heb ik het met een paar vrienden gehackt, zodat de monsters, zelfs een loze rat, gruwelijk veel schade deden, en geen punten opleverden :wink:

Link to comment
ik heb ook runescape gespeeld, toen ik als level 69 member gehackt werd was de lol er snel af, het is aardig wat werk om 2 miljoen gp, een full rune gold trimmed, dragon long, en tienduizenden runen terug te krijgen..

ik heb daarvoor ooit tibia gespeeld, maar daar is geen drol aan, dus heb ik het met een paar vrienden gehackt, zodat de monsters, zelfs een loze rat, gruwelijk veel schade deden, en geen punten opleverden :wink:


lol
Link to comment

Dat is inderdaad balen, ik ben ook ooit gehacked, e toen namen ze 13 mil mee.
Ik wou stoppen, maar mijn broer zette me ertoe aan om door te spelen, en dat heb ik gedaan.
Nu ben ik combat lvl 100, total lvl 1330+ en hebik ruim 120 miljoen.
Ik speel er samen met mijn broer op. Zo gaat het ook veel sneller, omdat je er meer tijd in steekt.
Dus met en elke dag runescape en elkse dag pyro en hockeyen en feestjes, blijft er vaak maar weinig tijd over voor school. Ik doe atheneum.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ik zit in 3 atheneum... T is helaas zo dat ik nieteens de kans krijg om pyro te doen omdat me ouders dat niet goed vinden (k heb ook liever geen problemen met ze). Trouwens k heb ook geen chems, waarom mag je eigenlijk geen bronnen opgeven? Ik weet namenlijk geen bronnen, k kan wel zoeken maar waar? :roll:

Link to comment

Ja mag geen bronnen opgeven omdat er mensen zijn die dan foute dingen doen (i.e. dingen opblazen, rookbommen in een woonwijk, huis in de brand steken). Daardoor krijgt de leverancier van de chemicalien problemen. En dan kunnen de mensen die serieus met pyro bezig zijn geen chems meer verkrijgen.
Als je serieus bent dan begin je met veel lezen en leren. dan beginnen met simpele dingen van makkelijk te bekomen chems. Zo leer je vanzelf mensen en bronnen kennen.
En dan kan je steeds mooiere dingen maken.

Het is dus voornamelijk voor de bescherming van mensen die al lang (jaren) bezig zijn met deze hobby.
En verder om te voorkomen dat kewls makkelijk zichzelf van kant maken. :lol:

Gr33tZ

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...