Jump to content
PyroForum.nl

Carbidkanon


mrrt

Recommended Posts

Ik dum hem altijz zachtjes een beetje in al het kruit onderin, zodat je zeker weet dat de lonte aangaat. Die gaat anders waarschijnlijk ook wel aan, raak maar aans naar mijn vlammen bij het afschieten van de shell.

Je moet hem er heel losjes in duwen, door de zwaartekracht moet ie er in glijden

Link to comment
Ik dum hem altijz zachtjes een beetje in al het kruit onderin, zodat je zeker weet dat de lonte aangaat. Die gaat anders waarschijnlijk ook wel aan, raak maar aans naar mijn vlammen bij het afschieten van de shell.

Je moet hem er heel losjes in duwen, door de zwaartekracht moet ie er in glijden

Omgekeerd zwaartekracht? :D
Link to comment

Het is voor sommige nog steeds heel moeilijk om normaal te typen. ik noem geen namen *kuch*yellow*kuch*

Wat bedoel je nu weer met: "Die gaat anders waarschijnlijk ook wel aan, raak maar aans naar mijn vlammen bij het afschieten van de shell."

Link to comment
Het is voor sommige nog steeds heel moeilijk om normaal te typen. ik noem geen namen *kuch*yellow*kuch*

Wat bedoel je nu weer met: "Die gaat anders waarschijnlijk ook wel aan, raak maar aans naar mijn vlammen bij het afschieten van de shell."

Ik ben het daarmee opzich eens.
Yellow je moet je cursus Nederlands nemen :wink:
Link to comment

Die van mij moest ik het eerste stukje duwen, daarna werd ie vanzelf naar beneden getrokken door de zwaartekracht..
Dus dat kan het niet zijn. Ik heb wel een stuk grotere testshell dan yellow.

En hoeveel kruit moet je ongeveer gebruiken?

GR,
RT.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...