Sign in to follow this  
Followers 0
zakelijk1986

Zink shell effect

2 posts in this topic

Zoals de titel al zeg, ik heb hier een filmpje gevonden op youtube.

voor het effect scroll gelijk door naar 0.19

Het effect wat er uitkomt vind ik persoonlijk zo mooi, het effect blijft lang hangen en ik vroeg mij af of dit gewoon stars waren of meer comets met een soort titanium staart toevoeging?

Ben benieuwd of iemand van jullie al zulke effecten al heeft kunnen realiseren?

0

Advertentie

Sign in to follow this  
Followers 0

• Topics

• Dit doet mij aan SpaceX denken in begin van hun oprichting lol
    • Hij is net afgewerkt! Lancering een der komende dagen, eerst een examen Toegepaste Wiskunde voor Scheikundigen te kraken. PS: al die druk, wetende dat mijn vorige raketpogingen op niks zijn uitgedraaid denk ik dat de verwachtingen maar beter laag blijven .
    • If you shortcut a shortcut you'll end up nowhere! Volg de regels stap voor stap net als de grote van je incrementjes. Kleine beetjes tegelijk. Spindle een beetje vaseline op smeren dan gaat het gemakkelijker los. Ben benieuwd naar je volgende.    
    • Klein geheimpje: Ik had te snel een kleinere rammer genomen, zodat (door het flink doorslaan inderdaad) hij een beetje vast zat. Om hem er uit te krijgen moest ik het bovenste stukje van men tube er af snijden, zodat ik het metalen staafje door het gaatje van men rammer kon steken, en zo kreeg ik hem er toch nog uit. Hierdoor was men tube wel een stukje korter geworden, en zat er dus zo goed als geen delay meer boven men core. De eindstop moest hierdoor alle druk dragen en dat kon hij duidelijk niet aan. De volgende ram ik correct en dan zouden beide stoppen zeker de oorzaak niet meer mogen zijn.
      We geven allesinds niet op!
    • Jammer van de CATO man.  Een eindstop is meestal niet het probleem. Je zou zelfs core burners kunnen maken zonder eindstop en alleen een delay tot aan de payload.  Heb zelf flink wat CATO's overleefd haha. Dit probleem klinkt alsof de randen van de sas niet goed worden aangedrukt. Hierdoor schiet de ontbranding meteen door naar boven langs de zijkant met alle gevolgen van dien. Ik weet niet hoe jij je motors ramt / perst, maar je mag flink erop vegen met die hamer hoor! Hoe compacter hoe beter (er zijn grenzen natuurlijk he😂)  Je moet je spindel er echt met grote moeite onderuit krijgen. Dan weet je zeker dat de sas goed vast zit. Ben benieuwd naar je volgende! 
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online