Jump to content
PyroForum.nl

Let op. (gevaarlijk vuurwerk dus)


Lontje

Recommended Posts

Ik ben geen voorstander van slechte lawinepijlen, maar ik vind dit bericht ook weer gewoon hard op weg naar bangmakerij.
Een lawinepijl kan je niet vergelijken met een staaf dynamiet, Zeker niet als er weer knullig beweerd word dat er buskruit inzit.

Meeste van ons zullen zich niet aan dit soort spullen wagen,omdat we meer voor het mooie vuurwerk zullen gaan.
Maar toch bij deze een waarschuwing.


Lawine pijlen.

Koop dit soort dingen niet,en ja ik weet waar ik het over heb.

Ik ben dan toch benieuwd, weet jij of dat slechte immitatie zooi is dan?. of vind je lawinepijlen zoiso niks? Edited by High Density
Link to comment

Nee High ik weet niet welke kwaliteit het is,ben er ook geen tegenstander van.

Ben er wel bang voor geworden nadat een goeie vriend zo`n ding in zn nek heeft gehad, na later bleek dat er een ondeugdelijke stok aan heeft gezeten.

Weet wat je koopt,ik weet ook dat een ongeluk in een klein hoekje zit. (Logisch lijkt me.)
Hij heeft er niks meer aan,heeft het niet overleefd namelijk.

Vandaar. :)

Edited by Lontje
Link to comment

:huh:

Ik zie bij mij in de buurt wel eens mensen die behoorlijk lomp omgaan met zware knallers, of wat dan ook.
Zonder te zorgen voor hun veiligheid of in dit geval zelfs voor hun kinderen.
Dezelfde mensen zijn in staat om je hobby te beoordelen zo van dat is zelfgemaakt, dus is het gevaarlijk(er) :)
Lawinepijlen (of soortgelijk) zijn voor de gemiddelde onwetende burger in mijn opinie levensgevaarlijk.

Ik zie ook wel eens foto's of filmpjes over pijlen waar jezelf de stok nog aan moet "rommelen"
grote kans op missers weer.

Toch ben ik van mening dat je als hobbyist hier zover het duidelijk is, anders mee omgaat.
Ikzelf koop ze niet iig, ik maak ze dan liever zelf, punt is dat ook dit net zo fout kan gaan, hoe voorzichtig je ook denkt te zijn.

Link to comment

Weet je wat het ook is bij lawinepijlen; je wordt gewoon raar aangekeken als je eens wél om de stokken vraagt, die je er notabene nog zelf aan vast moet tapen.. :) .

"Je moet hem ook aan een lantaarnpaal vastmaken met ducttape, waarom wil je die stok er dan nog bij?" aldus de verkoper, hij vertelde ook vol trots over spijkerbommen die hij afstak in groepen mensen. En dat is dan gewoon een vuurwerk verkooppunt in belgie/tuincentrum wat bij veel mensen bekend is.
Stel idioten.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...