Jump to content
PyroForum.nl

Fish-Fuse


Rocketier

Recommended Posts

Ik heb een in het korte vragen topic een vraag gesteld over fishfuse en een topic over dit effect is er naar mijn bescheiden mening nog niet.
Omdat het toch een enorm leuk effect geeft lijkt het mij wel leuk er een nieuw topic voor aan te maken.

Ik wil zelf een viscomachine maken en dan met kleur en glitter compoos de fuse vullen. Hoe en wat is mij nog onduidelijk maar dat is denk ik met wat speurwerk wel te vinden.
Wie wat informatie kwijt wil!? Graag! Als ik nog informatie vind zal ik het hier posten.

Voor mensen die niet weten wat Fish-Fuse is hier een voorbeeld filmpje

Edited by Rocketier
Link to comment
  • 1 month later...

Als het een cylindershell is kan je em op deze manier maken (geknipt uit TurboPyro) :



Dan kan je de bovenkant gewoon dichtmaken met een stuk kraftpapier, zodat tijdens effecttijd de fuse uit de voorkant word ge-eject.
Hope this helps.

Link to comment
  • 2 months later...

Als men het had geweten, dan had je waarschijnlijk wel antwoord gehad. Al eens geprobeert om zelf te zoeken?
Wat je nu namelijk doet is:
1 Dubbelposten
2 een totaal onzinnige post in een topic plaatsen
3 Je forumgenoten vertellen dat het trage zwabbers zijn omdat ze jou niet snel genoeg de informatie geven waar je zelf te belazerd voor bent het op te zoeken.

punt 1 en 2 leveren je zoals in de regels staat een warning op.
Punt 3 zal je waarschijnlijk geen vrienden opleveren, dit maakt een toekomstig antwoord op vragen krijgen waarschijnlijk niet makkelijker. Maarja, aaigen schoelt, diekke boelt.

Link to comment

Ha ha, ik had al even zitten dubben op een antwoord, maargoed hier is ie dan:
Ik heb geen idee hoe ik zonder visco machine goede fishfuse kan maken, zodat het voor mij aantrekkelijker wordt om het gewoon te kopen.
Ik vind het zelf ook time waste om een visco machine te bouwen, daar gebruik ik te weinig visco voor.
Dit heeft tot gevolg dat ik de mogelijkheden om het zelf te maken niet verder onderzoek.
En ik dus op vraag 2 geen antwoord heb.
Dit was voor mij reden om niet zomaar een antwoord te posten.

Verder ben je voor een antwoord aangewezen op de goedheid van anderen.

Link to comment

Helemaal met de laatste twee antwoorden eens.
Mark als je mijn eerste bericht bij opening leest dan zie je dat ik forum genoten uitnodig ervaring te delen.
Geen reply betekend geen ervaring aanwezig. Dus zelf zoeken! Ik vind jouw reactie zoals Tyneman schrijft niet uitnodigend.

Een viscomachine maken is de uitdaging gewoon omdat het kan.
Kopen van fuse is kwalitatief constanter en gezien de kosten van een machine die goed resultaat boekt ook nog goedkoper.

Edited by Rocketier
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...