Jump to content
PyroForum.nl

Probleem met de forum post editor


azure

Recommended Posts

Ik heb een probleem met de editor bij het maken van posts of bij het replyen.
Wanneer ik in het tekstvak klik is mijn cursor weg en zie ik niet waar ik kan typen.

Ook is het erg lastig om de onzichtbare cursor onder een stuk gequote tekst te plaatsen zodat ik er onder kan typen.
Het is meestal onmogelijk of in elk geval erg moeilijk om de cursor ergens anders in de text area te plaatsen dan het begin.
Het probleem treedt trouwens niet op bij het gebruiken van de quick reply of de quick edit optie maar alleen bij het gebruik van de full editor.. :D

Ik gebruik trouwens firefox en op andere ipb fora's heb ik hier geen last van?

Edited by azure
Link to comment

Ik heb dit lang geleden al aangehaald in de modsectie. Na enig zoekwerk heb ik zowel de oorzaak als de oplossing gevonden. Spijtig genoeg heeft GK deze oplossing nog niet geïmplementeerd. Zie hier voor meer uitleg.
Buiten dus gebruik te maken van de basic text editor kan je het euvel ook voorkomen door een andere browser te gebruiken.

Link to comment

Als ik even terugkijk zie ik dat ik ditzelfde heb gepost in de modsectie op 2 mei. Me dunkt dat GK het ondertussen toch al wel eens gelezen heeft. :D
Als je het echt irritant vind, kan je veranderen welke editor opent als je op 'reply' drukt.
Dit doe je bij 'my controls' en dan 'board settings'. Onderaan in dat menu waar 'rich text editor' staat, kan je veranderen naar 'standard editor'.

Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...