Jump to content
PyroForum.nl

VanHout

VanHout

Recommended Posts

Posted

Goedendag,

Hier dus VanHout, 22 jaren jong, en al sinds zijn 1e levenjaar een pyrofreak.
Ben pas de laatste 3-4 jaar echt begonnen met eigen chemicalien, daarvoor vooral op school
in het scheikunde kabinet (tussen de TOA controle rondes door, natuurlijk).
Na 2 jaar scheikundig technologie gestudeerd te hebben, toch geswitched naar scheikunde.

Posted

Welkom.

Ik weet niet of het juist is hoor, maar ik begrijp uit jouw post dat jouw eerste leverancier van chemicaliën jouw school was (al dan niet gewillig)? :D
In ieder geval, vergeet niet om de regels te lezen en deze toe te passen!

Veel plezier gewenst op het forum.

Posted

Scheikundige technologie in.. TU Eindhoven? Ik ben misschien ook van plan om dat te gaan doen. Leuke studie? Of niet.. (aangezien je bent geswitched naar Scheikunde).

Welkom trouwens!

Posted
Welkom.

Ik weet niet of het juist is hoor, maar ik begrijp uit jouw post dat jouw eerste leverancier van chemicaliën jouw school was (al dan niet gewillig)? :D
In ieder geval, vergeet niet om de regels te lezen en deze toe te passen!

Veel plezier gewenst op het forum.

Regels gelezen :P
Niet echt een leverancier, ik zag het meer als mogelijkheid om met iets anders dan bijv. suiker en salpeter te knoeien.

Waar ben je gaan studeren nu, en hoe heet je studie precies?

Welkom :D !

Zelfde complex op de RUG in Groningen.
Geswitched van Scheikundige Technologie naar Scheikunde.
Scheikundige technologie in.. TU Eindhoven? Ik ben misschien ook van plan om dat te gaan doen. Leuke studie? Of niet.. (aangezien je bent geswitched naar Scheikunde).

Welkom trouwens!

Is zeker een leuke studie, helemaal als je al van scheikunde houdt.
Maar zoals je weet is de technologische kant kijken naar het geheel, hetgeen me ook zeer interesseert,
maar toch op een andere manier dan daadwerkelijk naar de reactiemechanismen kijken.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...