Jump to content
PyroForum.nl

MMO Anode(s) Sets

Recommended Posts

Posted

Zeker mooie prijsjes inderdaad! Ik heb al een setje, maar voor iemand die nog zoiets zoekt, ik zeg doen! :)

Voetnoot: Er bestaat geen MMO dat volcontinu geschikt is voor perchloraat productie. Op de website word ook aangegeven dat de anodes bedoeld zijn voor chloraat.

Posted
Zeker mooie prijsjes inderdaad! Ik heb al een setje, maar voor iemand die nog zoiets zoekt, ik zeg doen! :)

Voetnoot: Er bestaat geen MMO dat volcontinu geschikt is voor perchloraat productie. Op de website word ook aangegeven dat de anodes bedoeld zijn voor chloraat.

Je hebt gelijkt, bedankt voor het corrigeren.

Zo te zien is er geen/niet veel Animo voor Anodes.

Dan hoef ik ook niet te wachten om ze te bestellen?
  • 1 year later...
Posted

Beste purechemical kun je mij misch vertellen
Wat de afmetingen zijn van de anodes/ kathodes van 5 bears.com.
Als ik op de link klik krijg ik namelijk page not found.
Als ik typ 5bears.com zonder toevoegingen kom ik wel op de site maar vind ik nergens iets over mmo sets
Mvg

• 11 months later...
Posted

Dat heb ik ook?

Zou je trouwens titanium plaat en rvs kunnen gebruiken?

Posted

Je kunt zelf ook een stuk RVS of Titanium coaten tot MMO, eerst kobalt oxide coating dan mangaan oxide. Nurdrage op youtube heeft hier wel een filmpje over.

Als je door wilt gaan tot perchloraat zulf je er nog lood(IV)oxide over moeten coaten, er zijn al members die dit gedaan hebben op het pyroforum en er is een verslag je van als je even zoekt.

Posted

RVS is onzin en Ti coaten lukt bij Nurdrage ook niet goed.

Met lood oxide is bij mijn weten op amateur niveau ook nog nooit een lekker werkende anode gemaakt.

Posted

Oke

Maar met alleen titanium gaat het dus niet.?

Posted

Nee, Ti werkt alleen als cathode. Dit komt doordat waterstof de beschermende titanium oxidelaag 'doped' zodat deze geleidend wordt.

Aan de anode heb je geen waterstof.

Maar dit soort zaken over MMO anodes etc kun je uitgebreid op dit forum (en APC forum etc.) vinden dus eerst even lezen voordat je naar de bekende weg gaat vragen.

By the way, MMO kun je op ebay vinden vaak. Soms niet maar een week later weer wel. Succes.

• Create New...