Jump to content
PyroForum.nl

sixpack


High Density

Recommended Posts

Wel, okee :lol:

Het zijn 2# shells, 2x 3strip gepasted met 80 grams kraft, met wheat paste, redelijk jammer kwaliteit pulverone met 1 gram GD booster.
het zijn headers voor op 12,5 grams 5/8 droge candy motortjes,
het zijn mijn eerste overigens.

Wat denken jullie, is 2 keer een 3strip paste genoeg voor deze jongens, of moet ik nog een keertje rond?

Er zitten ringen van phiko blue en emerald red op wat mislukte d1 en winokur 19 in
Verder nog wat TT, KNO3-wit
Doorvoer is simpel buisje met BM

Edit: Droge candy i.p.v KNSU

Edited by High Density
Link to comment

Zoo High Density heeft het pyro-virus te pakken :lol:

Ik denk dat je wel een redelijke break krijgt met 2 lagen 3-strip methode, toevallig
vanavond een 2inch de lucht in geschoten met 3 laagjes gewoon rondom met 1g. gd booster
en vond dat wel een redelijke break geven dus verwacht bij deze niet anders;)

Link to comment
Ik vind het wel leuk dat je candy pijltjes gebruikt als alternatief , ik wist niet dat deze motoren goed waren voor shells mee te liften.
Is het overigens mogelijk om dan Ti toe te voegen voor een betere zichtbaarheid want je ziet toch niks van die staart?

Er zit dan wel 1 %tje ijzeroxide door, verder ga ik het allemaal meemaken denk ik, een 2# op een 16 mm 19,5 grams motortje ging al ontzettend hoog naar mijn mening.
Je ziet weinig van de staart, maar ze zijn redelijk te volgen.
Ik heb wel eens een motortje met koolstof voor een staart erdoor gelanceerd wat prima ging.
verder heb ik al wel Ti geprobeerd maar dat waren cato's door een te kleine venturi vanwege een overstap naar ijzeroxide.
Ik ga het wel nog proberen, maar dan aleen door de delay denk ik.
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...