Jump to content
PyroForum.nl

PureChemical meld zich


PureChemical

Recommended Posts

Ik was weg geweest en toen heb ik nog een beetje op internet rondt gehangen en toen dacht ik heey bestaat dat nog :-)

Tja wat heb ik niet gedaan? :-)
Volgens mij heb ik ergens in 2003 chemixtry gejoined en ben toen niet meer gestopt.
Het afgelopen 1 1/2 niks tot bijna niks meer gedaan.
HE doe ik niet meer omdat ik het erg gevaarlijk en nutteloos vindt.
Heb ervaring met raket motoren, rooksas, knallers, en beetje fonteinen en stars.

Oohja,
Ik werd wel een beetje tegen gehouden door de twee mensen die mij op deze aardknobbel hebben neergezet, met als nadeel dat het altijd net niet was wat ik had willen maken.

Edited by PureChemical
Link to comment
  • 1 month later...
  • 9 years later...

Zo, live vanuit het onderste van de aarde. Na vele jaren kwam ik een krat tegen met potjes chemicalien en het begon donker te worden. En ik kreeg een bliksemschicht in mijn hoofd. Tot mijn grote verbazing hebben jullie dit forum al 10 jaar in leven gehouden. Het is zo lang geleden dat ik maar besloten heb om een nieuwe account aan te maken. Mijn oude account PureChemical, ik heb werkelijk geen idee welk mail adres eraan is gekoppeld. Zou een mod/admin mij een PM kunnen sturen, ik zou wel graag mijn oude account willen recoveren als dat gaat. 

Ik zal niet super actief zijn hier. Maar tot mijn grote verdriet is mijn hele collectie met media en ebooks/kennis helemaal in rook op gegaan. DVDs stuk, gecrashte computers, geen backups enz enz. Hopelijk na al mijn jaren ervaring, ja en ik ben ondertussen ook alweer 10 jaar ouder geworden. Wie weet kan ik hier nog wat leren en fun hebben met jullie pyro collegas!

Mogelijk zal ik de krat met chemicalien op maken, zoals de meeste al weten is door aanscherping van wet en regelgeving het lastig om aan chems te komen. Maar wie weet als het moet dan zal ik er wel wat moeite voor doen. En natuurlijk ben ik iemand die graag dingen zoveelmogelijk zelf maakt zoals bv houtskool, dextrine enz. 

Greets,

Pchem

Edited by PureChemical
Extra info
  • Upvote 1
Link to comment
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...